Hvor mye søvn

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Bare noen korte dupper, må holde henne for at hun skal sove på dagen...

5-6 timer, fordelt på smådupper på c
30-45 min og en lang på 2-3 timer

Hun har mest smådupper da hun ikke sover noe særlig uten å ligge inntil meg. De fleste er på 10-15-20 min. Kanskje én lengre dupp på dagen, topp 1,5 time. Om jeg triller tur sover hun som regel helt til jeg stopper. :)

Samme her. Håååper denne perioden er over snart. Hun kan sove leeenge hvis vi holder henne, men straks vi prøver å legge henne et annet sted, våkner hun :(
Samme her! :) kun korte lurer på dagtid, men til gjengjeld har hun begynt å sove lenge om natten. Type mating kl 20 -12 - 06... Lever godt med det da (så lenge det varer). :p

Bare småskoler om han ikke sitter i bilstolen og er i bevegelse:p

Her sover hun lange gode dupper. Våken et par timer etter nattesøvnen før hun sover i 3-4 timer, helst i vogn ute. Så litt mat og kanskje litt våken igjen før hun sovner. Deretter er hun våken er periode fra sånn 6-7 og utover før det er mat og leggetid i 21-22 tiden. ;)

Min sovner mellom 20 og 21.00, mat ca 02.30, sover igjen til 06-07. Våken til ca 8.30 og sover til ca 11.30. Små dupper innimellom til hun sover fra ca 15-17.30. Sover i vogn inne på dagen. Starter kveldsstellet ca 19 og legging fra ca 20. Blitt litt rot etter at vi snudde klokka.

I dag stod vi opp 8.30. Var våken og spiste frem til ca 11. Sovnet i bilstolen 5 min etter avreise, sov gjennom et besøk på toys R us. Og sov hele veien hjem og la han i vuggen der han sov til jeg vekket han kl 15.00. Spiste en stund. Sovnet igjen rundt kl 16.30 og sov til ca 18.30. Spiste, og sovnet igjen ca 19.30 og sov til kl 22. Spiste og har nå sovnet igjen. Jepp, vår baby er lite våken. Sover og spiser lenge.

Back
Topp