Hvor mye søvn

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Får DU iløpet av natten? Får du evnt sove litt på dagtid?

Sånn ca tre timer mellom hver amming

Ingenting på dagtid. Ca 2 timer mellom vær amming. Så våkner både han og storesøster mellom 6 og 7.

Fra 2200/2300 ca til 03.00 og fra 0400-0700 ca, så 7 timer da :p

Varierer veldig! Har hatt noen dager hvor jeg har fått sovet nok og noen dager uten søvn omtrent. Men nå er jeg på underskudd igjen.. Håpet på å få sove nå etter jeg leverte storesøster i Bhg. Men bikkja bjeffer, katta mjauer og velter over ende alt hun kommer over og det bråker fra folk som arbeider utenfor vinduet :( og snart våkner lillebror igjen. tortur!

Ingenting på dagtid, er jeg veldig sliten og har fått lite søvn i løpet av natta sover vi litt lenger på morgenen hvis mulig :-) men som regel får jeg rundt 6-7 timer til sammen og det holder :-)

4,5+3t+2t ca. De to siste timene kommer an på hvor tidlig vi legger oss eller hvor lenge jeg vil og kan sove på morgenen.

Last edited:
Sover ca 1-1,5 time mellom hver amming/mating

Her sover lille som regel fra halv 11 - 04.30 :) veldig deilig! men varierer veldig. Spørs om hun har fått bæsja om kvelden eller ikke :)

Sover ca 3 timer mellom hver amming fra jeg legger meg på kvelden, til vi står opp neste morgen. Har som regel ikke behov for å sove på dagtid, da jeg får nok søvn i løpet av natten :-)

Han sover i tilsammen ca. 7-8 timer med kun en amming sånn rundt 05.00 :)

Rekorden er fire timer i strekk. Orker ikke regne sammen timene totalt for det ville vært deprimerende lite :P

Legger oss ca 22. Mat i 3-tida og 7-tida. :)

Ca 24.00 til 03.30 og fra 04.00- 07.00, så ca 6-7 timer. Ikke no på dagtid.

Back
Topp