Hvor mye rører babyen seg nå?

Her er h*n mye våken og jeg kjenner bevegelse nesten hver gang jeg kjenner etter :) Spesielt mye bevegelse på morgenen når jeg våkner og på kvelden når jeg legger meg :) Her sparker h*n ikke så mye og det har h*n heller ikke gjort på lenge, det er mye mer dulting og "seige" bevegelser, noe jeg velger å tro er normalt for min lille :) Mini er ekstra aktiv når jeg kjører bil, legger magen mot noe (madrassen for eksempel) eller når pappaen gir magen oppmerksomhet :) Synes det er utrolig gøy at man blir såpass godt kjent med babyen allerede nå :D

Jeg kjenner spark/bevegelser heletiden nesten, selvfølgelig er det noen pauser innimellom - men kjenner det oftere nå enn før (men det er vel fordi hun er så stor og fyller hele livmoren nå(?)). Men kjenner det mest på kvelden/natta og morningen :) (33+5)

Mest aktivitet på morgen og kveld. Men om jeg kjenner etter så er det stort sett alltid små bevegelser. :) Og om jeg føler det er lenge siden jeg kjente liv sist, får jeg alltid respons hvis jeg stryker, snakker eller trykker forsiktig. :)

Kjenner liv hver dag så fornøyd med det;) og noen ganger kommer hode stikkende frem;)

Skal ikke klage i dag! I natt har hun sparket/dultet ect. 100 ganger før jeg sovnet...i sånn 3 tiden på natta (tredje dotur :s)

Og vært i bevegelse i hele dag førdet smalt igjen før middag og etter middagen var det fram med appen.. på 15 min.. ble det et vilt antall.

Vedlegg

• 1415635385547.jpg
    1415635385547.jpg
    60,1 KB · Visninger: 19
Ekstremt aktive så å si heletiden!
På morgenen er det ikke bevegelser før rundt 8-9 tiden så håper han er like glad i å sove som storebror var :))

Skal ikke klage i dag! I natt har hun sparket/dultet ect. 100 ganger før jeg sovnet...i sånn 3 tiden på natta (tredje dotur :s)

Og vært i bevegelse i hele dag førdet smalt igjen før middag og etter middagen var det fram med appen.. på 15 min.. ble det et vilt antall.

Wow!! Aktiv :D hvilken app er det?

Her pleier alltid baby være våken når jeg våkner og fra rundt 8.00/8.30 og fram mot 11 pleier jeg måtte holde meg fast og vrir meg i smerte for baby sparker/bøller så mye. Men nå er det helt stille... ikke kjent noe siden igår kveld. Nå jar keg riktignok sovet hele natta uten tisseturer eller noe så får gi baby ett par timer til og våkne på. Syns bare det er rart og uvant og sitte her med morgenkaffen min og null bevegelse/dult i magen :/

Back
Topp