Hvor mye penger...

nussnøff

Gift med forumet
VIP
bruker dere på hobby sånn ca i mnd? [:D]

Varierer veldig, men i det siste har jeg brukt max 200kr i mnd.
Har strikking og scrapping som hobby. Noen ganger handler jeg bare et garnøste eller to ca 30-60kr. Andre ganger handler jeg litt til scrappingen og da ligger det på 300-700kr.

Da jeg begynte å scrappe kunne jeg bruke 6000+++ i mnd[&:]
Men nå kjøper jeg bare ting for å fylle på, så på scrapping bruker jeg kanskje 200,- og på garn bruker jeg kanskje...hmm..*tenke*... 400-600,- i mnd.

ORIGINAL: Diddij

Men nå kjøper jeg bare ting for å fylle på, så på scrapping bruker jeg kanskje 200,- og på garn bruker jeg kanskje...hmm..*tenke*... 400-600,- i mnd.

oi dæven døtte det var mye det[8D]

ORIGINAL: nussnøff

ORIGINAL: Diddij

oi dæven døtte det var mye det[8D]

Ja, veldig mye...
Har lett brukt 60.000 + på scrapping..men nå er det stopp da, bruker nesten ikke penger på scrapping mer, har det meste[;)]

Her bruker jeg mest på knapper (!), går 2-400 kr mnd. Handler garn med noen mnd mellomrom, da blir det ofte 1000 kr.

I januar og februar tror jeg at jeg brukte nærmere 10.000,men da kjøpte jeg en del nye ting som kostet litt,Cuttlebug,8 sett med dies,30 tusjer,distress ink "maling",60 stempler med magnolia og tekst,masssse pynt,ark.

Har nok gått 70-80.000 til scrapping frem til nå,men nå blir det nok og fylle på med pynt,og kanskje litt stempel og noen nye dies innimellom.

Det tør ei nesten ikke tenke på![8D]

Har faktisk vør non mnd no hvor ei ikke har handla noe, men plutselig for ett par uker sea starta ei opp igjen med shoppinga mi![:o][8D]
Ei har i løpet av de siste 2 ukan allerede klart å shoppe for over 3000,-[:o]

Ei er en "liten" shoppaholiker når ei sett i gang, så det kan bli ganske mye i løpet av 1 mnd.![:o][8D][:D]

Ikke så mye lenger heldigvis! De første mnd med scrapping var det flere 1000 i mnd.
Nå storhandler jeg for ca 2000 kr èn gang i året. Har alt jeg trenger og mer til!

Nå blir det mere penger på garn! Bruker 500 kr kanskeje i mnd..
Kommer ann på bestillinger og prosjekter jeg har.

Back
Topp