M
Moderator Kristin
Guest
Tenker dere noe over det, eller bare kjøper dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, da er det litt igjen ja. Men pengene ryker raskt, det fikk jeg virkelig erfare.Tror jeg har tenkt ca 20 000 på direkte babyrelaterte innkjøp. Er jo vogn og bilstol som drar opp, typisk. Men baller på seg med seng og diverse også.
Men har ikke budsjett. Foreløpig har vi brukt 600kr. Mye igjen, mao!
Dæsken, du er flinkVi har ikke satt opp budsjett, men innså rimelig fort at vi ikke kunne kjøpe alt nytt..siden dette er første trenger vi jo alt også, så blir mye..og er jo helt ville priser!
Så jeg har brukt utallige timer i ferien på finn.no og allerede fått tak i masse brukt der. Det meste ser nesten nytt ut, men til en mye mer hyggelig pris! Har vel kanskje brukt 7000 hittil, og da har vi to vogner, bilstol, bilstolpose, vognpose, ullpose, dyner/puter, sete til tripp trapp, masse klær pluss en god del annet småtteri.
Dæsken, du er flink
Er verdt å undersøke litt i alle fall, for kan spare mye. Og ligger mye bra og pent/lite brukt til salgs
Kom f.eks tilfeldigvis over drømmevogna der kun understellet var brukt, altså helt ny bag- og sportsdel pluss fikk med bagdel og trekk til enda en sportsdel for 4500. Tør ikke tenke på hva nypris ville vært.. Med ei billig vogn til 400 fra en kollega som vi pusser opp litt i tillegg har vi plutselig to komplette og dermed også en til besteforeldre/barnehage på sikt.
Kommer jo til å kjøpe noe nytt vi også, men greit å spare inn der man kan. Må egt bytte begge bilene også, så pengene flyr nok uansett
Kan få mye bra brukt ja! Vi kjøpte vogna til første brukt, og når vi i utgangspunktet ville ha Stokke Trailz som koster 12-13000 ny, så sparte vi ganske mye på det ja Den har vi fortsatt og skal brukes til lillejenta som kommer bagen er jo fortsatt fin, og sportsdelen er kun pent brukt av storebror.
Oi, det er imponerende!!Vi har ikke satt opp budsjett, men innså rimelig fort at vi ikke kunne kjøpe alt nytt..siden dette er første trenger vi jo alt også, så blir mye..og er jo helt ville priser!
Så jeg har brukt utallige timer i ferien på finn.no og allerede fått tak i masse brukt der. Det meste ser nesten nytt ut, men til en mye mer hyggelig pris! Har vel kanskje brukt 7000 hittil, og da har vi to vogner, bilstol, bilstolpose, vognpose, ullpose, dyner/puter, sete til tripp trapp, masse klær pluss en god del annet småtteri.