Hvor mye penger bruker du på julegave til barnet?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Det er ingen tvil om at pengene flyr i førjulstiden. Men hvor mye penger bruker du på ditt eget barn? Bruker du anledningen til å kjøpe noe stort barnet trenger, eller skal det være noe som er gøy for barnet? Ender dette seg med barnets alder?

Svar på spørreundersøkelsen her

Her er det lillemann sin første jul! Han er 3 mnd! Så jeg følger denne tråden;) vi har tenkt å sette inn litt penger til han på konto, også har jeg kjøpt noen regnvotter og pysjer i større str.:)

Nå er dette mitt første barn og hun er 3 mnd :) Jeg har laget et album med litt bilder og kommentarer/følelser. Har også kjøpt et antrekk :) Senere vil det gå i ting som hun interesserer seg for tenker jeg - hun må få lov til å lage sin ønskeliste.

Mi lille på 3måneder får lillelam dress og lekeklosser (som foreløpig blir pynt på barnerommet), så ble 500kr

Vi gir han ingen julegaver i år. Han er 3 mnd, har stort sett det han trenger og får mer enn nok gaver allikevel :-)

Tror vi setter penger inn på konto her. Og lurer å finne et aktivitetsteppe eller noe sånt også.
Hadde lyst til å kjøpe smykke med fødselsstenen hennes, men tror vi skal gjøre det til navnefesten hennes.

Ingen julegave fra oss. Tre mnd og bryr seg nok lite :) har kjøpt så mye annet utstyr at det får holde.

Fra oss foreldran blir d pute til tripptrappstolen for d trengs t ho på 3 mnd og t eldste på 3,5 blir d Kaptein Sabeltann figura...får den sorte dame hos lillesøster også gir ho en babyleke og bitering til lillesøster... Dem har itillegg fått ny trille nettopp... som lillesøster bruke bilstolen på når vi e på kjøpesenter også storesøster når vi går lange tura i helga ☺ Så på julaften får dem pakke hos hverandre til 300-400 kr også 250-300 hos oss hver...

Hos oss får han masse :-P Hehe! Kjøpt babyzen yoyo, bamse som lager lyd, reima lue og litt diverse:-P yoyo vogna kjøpte vi i jule gave til både meg, mannen og mini ! fikk en god unnskyldning til å kjøpe den når den Var på salg:'-D har kjøpt lillelam dress, hust&claire ullbody og ullpysj for penger han fikk av oldefar til julegave^^ så vi gleder oss til jul! Haha!

Hos oss får han masse :-P Hehe! Kjøpt babyzen yoyo, bamse som lager lyd, reima lue og litt diverse:-P yoyo vogna kjøpte vi i jule gave til både meg, mannen og mini ! fikk en god unnskyldning til å kjøpe den når den Var på salg:'-D har kjøpt lillelam dress, hust&claire ullbody og ullpysj for penger han fikk av oldefar til julegave^^ så vi gleder oss til jul! Haha!

Vi kjøpte også babyzen yoyo på salg! Har hatt lyst på den lenge, så passet fint til jul :) I tillegg har jeg og samboer kjøpt noen smågaver hver. Fra meg får han et par myke bøker, for han elsker at vi ser i bøker sammen Og elsker å spise på de :)

0 kr :) får nok av familie mest sannsynligvis. Er det noe jeg føler hun mangler og trenger etter jul kan jeg heller kjøpe det da :p

Lille e bare 3 mnd, så vi blei enig om at vi ikke kjøpe nokka julegave til han i år. Han har å får jo ellers d han treng uansett :) åsså kjøpe jo familien å vænna gava til han. Tenke vi begynne til neste jul me gava fra åss, da forstår han nok litt mere å kan hjelpe til å åpne pakka :D

Tror jeg brukte ca 1000 kr, kjøpte noe hun skulle ha uansett, og noe leker jeg håper blir gøy. Prøver at det blir relativt likt mellom barna. Så er det jo jeg som betaler gavene fra julenissen, og gavene barna gir til hverandre, så litt mer blir det jo. Søsknene får velge gaver selv, i år ble det klær, smokker og badehåndkle, temmelige fornuftige greier.

Pappaen var på leketøysbutikk og kjøpte en babygym til.. (vet ikke helt hvorfor han gjorde det, men han syntes den var fin, til å putte Iphone i..(som ingen av oss har :P )). Også et sånn speil med jul på sidene. I tillegg ble det 500kr på kontoen hennes.

Back
Topp