Hvor mye penger bruker dere på mat i måneden?

2 voksne og ett barn. Bruker 4000-5000 i mnd. Da inkludert ting til hus, bleier, mme osv
 
På en god måned kanskje 6000,- inkl. husholdningsartikler og bleier. Men ofte blir det mer. Ser det på nettbanken i dnb hvor mye vi bruker på matbutikken i mnd. To voksne og 1 lite barn.
 
To voksne og to barn på 9 og 11 år.

Vi bruker ca 6000 i mnd på alt som kjøpes i matbutikken (ikke dopapir) inkludert vaskemiddel og ting.
 
2 voksne, 5000 på mat i mnd. Det er inklusive alle dagligvarer man kjøper på butikken, som oppvaskmiddel, shampoo, tannkrem osv. Men noen måneder skeier vi ut og spiser ute. Da blir det fort mer.
 
Vi er to voksne, en tenåring og en baby på 10 mnd.. bruker nok latterlig mye..:shifty: Må virkelig skjerpe oss der.. prøver å handle på tilbud, men det er jo alltid mye vi trenger som da er dyrere i akkurat den butikken. Da blir det liksom ikke tilbud alikevel:banghead:
 
Vi er to voksne, en tenåring og en baby på 10 mnd.. bruker nok latterlig mye..:shifty: Må virkelig skjerpe oss der.. prøver å handle på tilbud, men det er jo alltid mye vi trenger som da er dyrere i akkurat den butikken. Da blir det liksom ikke tilbud alikevel:banghead:

Det er derfor dei har tilbud :arghh: Eg handlar i fast butikk :)
 
To voksne, ett barn. Bruker ca 3500,-
 
2 voksne og 1 barn (2,5 år), bruker ca 4-5000 kr i mnd på mat og andre dagligvarer.
 
Tør ikke sjekke, det er nok latterlig mye. Mange småturer på butikk og planlegger bare i perioder. Mye å spare der egentlig.

Og det hjelper ikke at mannen er Cola-avhengig. Brus er dyrt!
 
2 voksne og 2 barn, 6000kr.
 
2 voksne og 1 barn - bruker rundt 4500 i måneden
 
2 voksne og 2 barn, hvorav en med cøliki, bruker ca 2000 kr i mnd inkl alt kjøpt i matbutikk, kiosk osv.
 
Bruker va 1500kr i uka, så sikkert rundt 6000kr i måneden. Inkludert husholdningsartikler. Dette er etter jeg begynte å bli mer bevisst og planlegge mer. Regner med jeg blir med dreven på etter hvert og håper vi kan gå enda mer ned. Men bor på bygda med lite butikkutvalg og ganske dyre butikkkjeder, så det gjør det jo litt vanskelig også.
 
Back
Topp