Lucy*
Betatt av forumet
For en stund siden sluttet mini plutselig å ta flaske. Det tok to tre måneder før han ikke rynket på nesa og begynte å spise sånn smått av flaska igjen. Av den grunn så gir vi han flaske med morsmelk om dagen, og jeg gir pupp på kvelden natta og om morgenen. MEN. de siste dagene har jeg begynt å få mindre og mindre melk, mye på grunn av den drittpumpa som ikke får ut all melka. Jeg kjenner det er mer igjen etter at spruten har stått, men det vil ikke ut. Har prøvd å pumpe i en halvtime uten så mye som en dråpe nå. pumper ikke mer enn 100ml hver gang, og lageret i frysen tømmes sakte men sikkert.. Vi har begynt med smaksprøver på grøt / fruktmos, men han tar to tre små t-skjeer og så er det nok. Da snur han seg bort og begynner å grine hvis vi prøver for lenge..
Er det flere her som pumper og gir morsmelk? Hvor mye gir dere ca til hvert måltid? Jeg vet jo ikke hvor mye poden drikker lengere fordi jeg har så mye mindre melk, og han er ikke selvregulert lengere..
(kan nevne at jeg sitter å drikker vørterøl og ammete for harde livet nå, med verdens beste grimasjer. æsjæsjæsj vørterøl smaker skjiit!)