HVor mye MME?????

sas

Gift med forumet
Jeg spør dere også siden deres nurk er en måned eldre. Dere som gir MME, hvor mye spiser de i døgnet?? Har blitt fortalt at de ikke skal ha mer enn en liter i døgnet.
William er to måneder til Mandag og spiser allerede nå 870 ml i døgnet.
Derfor jeg lurer da.

Og hvis han til slutt skulle spise mer enn en liter, hva da???

Ehhh nå har ikke jeg skrevet opp akkurt hvor mye han spiser, men de siste dagene har han spist
6-7 ganger i døgnet à 120-140 ml.

Tror ikke det er farlig at de spiser mer enn en liter, men hvis det bekymrer deg så ring helsestasjonen
på mandag og hør med dem hvorfor de ikke skal ha mer enn det. Jeg tenker at så lenge ungen er
frisk og fornøyd så er alt som det skal [:)] Stol på deg selv!

Og du, til slutt vil han komme til å spise mer enn en liter i døgnet [;)]

Takk for svar. Mente at hvis de spiser mer enn en ltier bør de starte med fast føde skjønner du, men synes det blir LITT for  tidlig kan du si når han bare er 2 mnd.
er vel fra 4 mnd man til nød kan starte. Nå gjorde vi det med Melissa da, ga henne grøt fra hun var 4 mnd.

oki, sånn å forstå!
Jeg har ingen planer om å gi Håkon grøt før han er 4, kanskje også 5 mnd, så frem til det blir det jo til at han kun får mme.
Da er det jo mulig at dagsbehovet hans overstiger en liter, og da får det bare gjøre det, tror nok det går helt fint [:)]

Som jeg skrev, stol på deg selv, hvis du tror gutten din tåler litt grøt når han blir 3 mnd så spør helsestasjonen hva de
synes om at du gir litt hver dag og gjør det, unger er jo forskjellige [:)]

Simon spiser 160ml 6 ganger i døgnet..

Back
Topp