Lillelima
Limaaa
Til dere som gir mme? Hvor mye og ofte får deres små?
Lillemor er veldig varierende. Drikker alt fra 80ml-170ml. Får hver 3time, men på sen ettermiddag kveld kan det gå 2timer mellom. Har mange gang tenkt at det er luft som plager henne da, og at det gjør det vondt verre at jeg gir henne flaske etter 2timer. Hun slutter å gråte når hun får flaska men begynner å hyle igjen etter noen minutter når hun er ferdigspist.
Slik ser dagen ut (vert sånn siste 2ukene)
09 mme
12.mme
15.mme
17.30. Mme
19.30 mme (her begynner hyletoktene)
20.30-21 mme (fortsatt urolig og skriker.sovner tilslutt ca 22)
Mellom 03-06 vil hun ha mme så sover hun videre til ca 09.
Bare litt nyskjerrig på hva dere gjør? Tenkte jeg skulle prøve å la det gå 3timer mellom flaskene til kvelden for å se om det blir mindre vondt i magen.
Lillemor er veldig varierende. Drikker alt fra 80ml-170ml. Får hver 3time, men på sen ettermiddag kveld kan det gå 2timer mellom. Har mange gang tenkt at det er luft som plager henne da, og at det gjør det vondt verre at jeg gir henne flaske etter 2timer. Hun slutter å gråte når hun får flaska men begynner å hyle igjen etter noen minutter når hun er ferdigspist.
Slik ser dagen ut (vert sånn siste 2ukene)
09 mme
12.mme
15.mme
17.30. Mme
19.30 mme (her begynner hyletoktene)
20.30-21 mme (fortsatt urolig og skriker.sovner tilslutt ca 22)
Mellom 03-06 vil hun ha mme så sover hun videre til ca 09.
Bare litt nyskjerrig på hva dere gjør? Tenkte jeg skulle prøve å la det gå 3timer mellom flaskene til kvelden for å se om det blir mindre vondt i magen.