Hvor mye mme?

Værinne74

Glad i forumet
Dere som gir bare mme, hvor mye vil nurkene deres ha? William er svært glad i mat/melk (mme)... nå vil han ofte ha opptil 200 ml før han er fornøyd. Er ikke det mye? Mengden varierer jo fra ca. 130-200. Hadde det vært mm, så hadde det vært i orden.. Har forstått det slik at de ikke skal ha like mye mme som mm...

Sebba spiser ca 200 ml, noen ganger opp i 230ml[&:][:)], men da er det litt lenger mellom måltidet.. de må jo få spise seg mette[;)]

Da er vi flere[:)] Har fått høre at vi gir mye mme. Ja, de må jo få spise seg mette - absolutt![:D] 

Jepp[:D] Jeg også spurte helsesøster om dette for jeg syntes også det var så mye. Og fikk som svar at gutten må få spise det han vil. Om det er mer eller mindre enn normalen spiller ingen rolle. Viktigste er at han blir mett og har det bra.
Ikke bry deg om hva andre sier. Vi kaller det næringsvett[:D]

He..he.. Helt enig!!![:D]

MARIUS SPISER ALT MELLOM 150-180 ML.
HAN DYTTER TYDLIG TUTTEN PÅ FLASKA UT NÅR HAN IKKE VIL HA MERE!!

Her går det mellom 120-150 ml. hver gang. Hun dytter og tydelig ut tutten på flaska når hun er forsynt. Det viktigste tenker jeg er at babyen får spise til den er mett...[:)]

Vesla her spiser også måltider på alt fra 120 - 150 ml, og de kan variere litt på hvor ofte hun vil ha de. Noen ganger går det 3 timer og andre ganger bare 2. Ho får mat når ho vil ha og ho er så fornøyd atte[;)]

Oj, Loke äter kanske en gång ibland 160ml, annars blir det mest ca 110.... då är det ganska lite som jag trodde.. men han vill liksom inte ha mera.. [8|]

Dette er nok svært individuelt, som alt annet[:)] Så lenge de er fornøyde, så er jo det det viktigste[:)]

ORIGINAL: tweety78

Vesla her spiser også måltider på alt fra 120 - 150 ml, og de kan variere litt på hvor ofte hun vil ha de. Noen ganger går det 3 timer og andre ganger bare 2. Ho får mat når ho vil ha og ho er så fornøyd atte[;)]

Sånn er det her å!

ORIGINAL: Isolde92

Oj, Loke äter kanske en gång ibland 160ml, annars blir det mest ca 110.... då är det ganska lite som jag trodde.. men han vill liksom inte ha mera.. [8|]

når Nate får mm på flaske tar han sjelden mer enn 80-90 ml, ha hendt 2 ganger at han har villet ha 150-170ml....tror de spiser til de er mette jeg, og viss de ser fornøyde ut og trives kan det være det samme hvor masse det er sammenlignet med andre. Så tror vi alle burde slutte å bekymre oss (lettere sagt enn gjort, eller hva, jenter?[:D])

Back
Topp