Hvor mye mme gir dere på kvelden....?

jonvio

Betatt av forumet
Hvor mye mme gir dere minsten før leggetid på kvelden ?
Har fullammet til nå, men vil begynne å gi mme i tillegg på kvelden.
Er 200 ml normalt?

Håkon spiste 230 ml klokka 19, han sover på skuldra mi nå, hadde håpet at han
våknet snart for mer mat, da spiser han kanskje mellom 160-220 ml [:)]

når jeg blander 165ml, har eg 150 med vann og 5 skjeer nan. tror alle mener ferdig blandet med pulver og vann.

ORIGINAL: AnitaLille

Men en ting til... Det står jo en liten anbefaling på pakka om hvor mye de bør spise...

Er det også etter flaska er ferdigblandet? Eller hvor mye vann en tar i flaska? Er egentlig ikke viktig å få svar på.... men bare lurer veldig[:D][:D][:D]

hvor mye de faktisk spiser [:)] altså ferdigblandet og nede i magen [:)]

hun her spiser max 150.. kanskje en gang iløpet av dagen hun spiser det. ellers er det bare 100 og noen ganger 60. virker som alle andre spiser så mye mer. hun veier jo 5410gram da. så jeg trenger vel ikke bekymre meg..

Her er lillegutt storspiser om kvelden, så lager en flaske med 220 etter pulveret er oppi...

Nå spiser Simon 160ml om dagen, og 180ml om kvelden og natta...

3 flasker på 150 på dagtid og ca 200 til natta. ammer litt imellom, men det begynner å bli lite.

5 min med amming om natta, men det tror jeg er mere kose spising.[:D]

jøss, så mye gullene deres spiser! eller, så lite min spiser er vel rettere sagt [;)]
har ikke gitt fullt mme-måltid på kvelden (kun i tillegg til pupp), men han har fått mme-lunsj av pappan et par ganger. da er det full stopp etter 120-125 ml. ikke så rart at han spiser ofte da kanskje...

Mina spiser 4 flasker a 150 ml på dagen og 200 ml til kvelden.. Ikke rart hun triller[:D].
men det hender at hun ikke orker alt, men det er skjelden[8D]

Back
Topp