Hvor mye mm?

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Dere som full ammer men gir pumpa mm på flaske avog til.. kor mye ca spiser de per måltid? Vet det er inviduelt, men greit å høre ka andre erfarer.. :)
Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Nå spiser gutten min ca 250 ml på et måltid :) han er 4 mnd og 1 uke :)

-- tasting fra mobil --

Nå spiser gutten min ca 250 ml på et måltid :) han er 4 mnd og 1 uke :)

-- tasting fra mobil --
Morsmelk? då må eg pumpe lenge:p eller spiller det ikkje noe rolle om det er mm eller mme? At mengde er mengde liksom? :p føler meg som flrstegangs igjen, siden eg ikkje amma sist :p

Jeg gir mm! Men har pumpa en del når mamma og pappa har vært barnevakt.
Tror at mme er mer mettede? Så tror ikke man trenger like mye av det, men skal ikke si det for sikkert.

Jeg må pumpe en uke for å få ut 250ml. Veldig tungvint når man skal ha barnevakt. :p

-- tasting fra mobil --

Ikkje bare bare å ha barnevakt då nei.. :-P angrer på at eg ikkje har pumpet opp et lager tidligere.. :-P

Ikkje bare bare å ha barnevakt då nei.. :-P angrer på at eg ikkje har pumpet opp et lager tidligere.. :-P

Han spiser ca 120 ml. Er noen uker siden jeg har gitt flaske da, så mulig mer nå. Her pumper jeg lett ut 150 ml om morgenen. Her om dagen hadde jeg spreng og pumpet ut 300ml fra et bryst :o Mye melk ja ;) Har en god del på frys!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Han spiser ca 120 ml. Er noen uker siden jeg har gitt flaske da, så mulig mer nå. Her pumper jeg lett ut 150 ml om morgenen. Her om dagen hadde jeg spreng og pumpet ut 300ml fra et bryst :o Mye melk ja ;) Har en god del på frys!

Var ikke meningen å quote. Mobil ass ;)

Dere som full ammer men gir pumpa mm på flaske avog til.. kor mye ca spiser de per måltid? Vet det er inviduelt, men greit å høre ka andre erfarer.. :)

Er det ikke noe med at de skal ha ca 15% av kroppsvekten sin i mm i døgnet? Da kan du jo dele det på antall måltider, så ser du hvor mye han/hun trenger

Er det ikke noe med at de skal ha ca 15% av kroppsvekten sin i mm i døgnet? Da kan du jo dele det på antall måltider, så ser du hvor mye han/hun trenger
han spiser aldri fast, så vansklig å finne ut :p men kan prøve å regne ut ca, når han spiser mer fast.. :

Back
Topp