hvor mye middag??

mmth

Glad i forumet
Snuppa her har virkelig blitt glad i middagsglass.... lurer på hvor mye jeg kan gi henne???
Idag spiste hun et halvt stort middagsglass, men om hun fikk bestemme hadde hun nok spist mer....

så hvor mye spiser babyene deres??

Mini spiser 3/4 av et stort glass [:D] Det har hendt at han vil ha hele!

Lar han få det han vil ha, selvom jeg mistenker at han gaper uansett om han er mett.. syns det er vanskelig å se, for han er et matvrak!

Noen andre med tips?

Pleier å dele et sånt stort middagsglass på to jeg.... men jeg gir fremdeles litt mme etterpå også.
Til frokost og kvelds er det en hel porsjon grøt.

jeg lager middag selv til han og så spiser han så mye han vil :) han spiser vell ca. 0,5 potet, 0,5 gulrot også litt brokkoli! også får han litt fruktmos etterpå :)

Storebror var et matvra, og spiste gjerne 1 helt stort glass og frukt om han fikk det[:D]

Mens tutta spiste 1/2 stort glass idag, og 1/3 stort glass av fruktmos.
(Første middagen hun ville spise[8D])

hun spiser ett halvt (ikke av de store)

Her får hun som regel et halvt glass, men har vært et par dager nå at hun har villet hatt hele. 

her spiser han ett helt glass til middag[:)] også får han vann til. hadde det vært mere i de glassa hadde han lett spist mer, det er jeg ganske sikker på..! men ett glass må holde!!

Nesten et halvt glass

Har og lurt litt på kor mye som e nok egentlig... hu spise te hu spyr, så d e vanskelig å beregne, men pleie gi ca et halvt glass, eller tilsvarende, lage som regel middagene sjøl, og grøten måle eg egentlig isje lenger, men e nok i alle fall en porsjon.. te lunsj idag spiste hu ei brødskive og et halvt glass me yoghurten fra nestle 5-6 mnd, har vanligvis fått grøt + yoghurt, men følte d blei for mye..

Back
Topp