Hvor mye melk?

CT-Bamsemor

Glad i forumet
Snøkrystallene2021❄️
Vi testa flaske i dag slik at vi har vært igjennom det før en dag jeg plutselig har behov for å være borte og pappa gi mat. (Og fordi jeg ville teste pumpa her en kveld.)

Babyen på to måneder slukte 0,8 på ca åtte minutter. Kjente jeg ble tatt litt på senga over farta. :hilarious:

Dere som pumper støtt; hvor mye får dere ut per bryst per pumping? Og hvor mye vil dere si er et typisk måltid?

Skjønner det er store forskjeller her, og ungene spiser jo også ulike mengder i løpet av en dag – men morsomt/interessant å høre likevel.
 
Ville vært oppmerksom på langsom flaskemating så den lille ikke får vondt i magen. Det er som du sier veldig individuelt hvor mye man klarer å pumpe ut. Har ikke pumpe vennlige bryst og ente opp som pumpemamma, uansett hvor ofte jeg pumpet, power pumpet eller gudene vet hvilke teknikker jeg ikke prøvde fikk jeg ikke ut mer enn maks 60-70 ml på den ene brystet og 50-60 på det andre (ofte mindre). Mens andre får langt over 100 ml per bryst uten problemer.
 
Jeg er tungmelket, og får ut max 70 ml på ene puppen, og max 50 på andre.

Noen liker små måltider, andre store. Vi har tatt utgangspunkt i porsjonsforslag på mme-pakker , og lagt til litt, siden mm er lettere fordøyelig.
 
Back
Topp