Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tina82
off er det ingen som sliter som meg.produserer alt for lite melk.har tilsammen rundt 70-80 ml på brystet etter det er pumpet...noen tips til å øke produksjonen??????????
Legg babyen til brystet ofte og la han/hun suge godt slik at melkeproduksjonen stimuleres. Nattamming er også veldig gunstig for melkeproduksjonen.
ORIGINAL: Tina82
off er det ingen som sliter som meg.produserer alt for lite melk.har tilsammen rundt 70-80 ml på brystet etter det er pumpet...noen tips til å øke produksjonen??????????
ORIGINAL: BabyMama
I tillegg til å legge barnet til ofte er det viktig å drikke masse (2-3 liter pr dag, sa helsesøster til meg), sørge for nok søvn og spise regelmessig. Havreavkok leste jeg et sted kunne være med å stimulere melkeproduksjonen, men vet ikke selv.
ORIGINAL: Eli24
Jeg tror jeg har motsatt problem jeg. Lekker og lekker og lekker. Går med oppsamlingskopper døgnet rundt, og tømmer dem hver time. Jada, jeg vet det egentlig er et luksusproblem, men liksevel...ganske slitsomt, men selvsagt er jeg glad vesla ihvertfall får i seg det hun skal!