Hvor mye liv

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Er det hos dere? Jeg kjenner ikke disse skikkelige sparkene lenger, kun knuffing og bevegelser fordi den lille flytter på seg. Jeg vet jo da at det lever inni der, men jeg blir bekymret likevel og tankene svirrer... Jeg skal ikke til jordmor før 13 januar.
Sparker de fortsatt hos dere?

Jeg kjenner spark og bevegelse hver dag, men det varierer noe i styrke og varighet. Så lenge du kjenner noe trenger du nok ikke være bekymret:) Det kan jo hende babyen bare ligger i en annen stilling nå enn tidligere:)

Her har sparkene blitt kraftigere de siste dagene.. imorrest var det rent ubehagelig.. men mye knuffing og sånt også..

Er 23+6 nå og jeg kjenner mer og mer liv og hardere spark enn før. Men også mer romstering og bevegelse. Men sånt kan føles utrolig individuelt ut. De flytter jo stadig på seg. Noen dager kjenner man gjerne mer også. Leste i dag at alle typer bevegelse som er tydelig kalles "spark" når det gjelder babyen i magen ;)

Er det hos dere? Jeg kjenner ikke disse skikkelige sparkene lenger, kun knuffing og bevegelser fordi den lille flytter på seg. Jeg vet jo da at det lever inni der, men jeg blir bekymret likevel og tankene svirrer... Jeg skal ikke til jordmor før 13 januar.
Sparker de fortsatt hos dere?

Jeg opplever det helt likt som deg, de siste dagene har det bare vært bevegelse når han snur/flytter på seg - ikke slike kraftige spark som tidligere. Men som du beskriver knuffing. Jeg har morkaka plassert foran, så den demper på hva som skjer på venstre side. Jeg kan kun kjenne han på høyre side. Skal til jordmor i morgen, men vil tippe det er helt normalt :) Er 25+5 I dag.
Så du er ikke alene! :)

Jeg opplever det helt likt som deg, de siste dagene har det bare vært bevegelse når han snur/flytter på seg - ikke slike kraftige spark som tidligere. Men som du beskriver knuffing. Jeg har morkaka plassert foran, så den demper på hva som skjer på venstre side. Jeg kan kun kjenne han på høyre side. Skal til jordmor i morgen, men vil tippe det er helt normalt :) Er 25+5 I dag.
Så du er ikke alene! :)

Godt å høre at det ikke er bare her. :P Jeg syns det er ukesvis siden jeg kjente skikkelige spark.

Kjenner alt fra svake flytte- på - seg bevegelser, til veldige krumspring! <3
Jeg tenker at bevegelse = liv, og at det er liv man skal kjenne.
Det er nok ganske normalt det du kjenner, de snur seg jo alle veier der inne, så ikke alltid de sparker "riktig vei". :-)

Jeg har selv bekymret meg for dette i flere dager nå! Jeg har kjent lille frøken hver dag, men har ikke kjent noe særlig til de harde sparkene. Jeg har lagt våken to netter på rad for å kjenne etter om hun beveger seg når jeg ligger i ro. Og jeg har jo kjent hun, men panikken slår inn for fult likevel! Så jeg forstår hvordan den følelsen er, absolutt ikke noe god! Er 25+2 i dag.

Back
Topp