Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ga 500 til en venninne jeg var i bryllup til. Forrige gang var jeg forlover for en venninne og ga da 1000 Søstra mi fikk 1500, var også forlover for ho
Har ikke vært i så mange bryllup, men mine nære venninner har fått for ca 1000,-. Naboene fikk for 250,- da de giftet seg, mest bare for at de skulle få en oppmerksomhet, da de ikke hadde selskap eller noe.
Aner ikke hvor mye jeg legger i det. Skal gifte meg til sommeren og for meg er ikke pris viktig. Men at det er noe vi har bruk for eller ønsket oss, evt penger bare. Skal også i bryllup til svigerinnen min og vi vet enda ikke hvor mye vi skal gi. Men lommeboken sier ikke stort
Bestevenninna mi gifta seg i fjor, vi fikk ikke dratt i det bryllupet da. De fikk 1500. Og ei annen veldig god venninne gifta seg i fjor, de fikk 800, pluss at sambo leide "bryllupsbil" og kjørte de til kirka, fotograf og fest.
Jeg er alene, så det begrenser seg litt hvor mye jeg kan gi. Kan ikke gi like mye som et par, så innimellom har det føltes litt stusselig å skulle gi gave til 5-700 kr. Dessverre ikke så altfor mye man får for det dersom man følger ønskelistene brudeparene gjerne legger ut. Skal i bryllup til et av søskebarna mine i sommer, men da er vi heldigvis flere i familien som kan gå sammen om gave. Regner med jeg gir omtrent 800 kr da dette er nær familie. Ikke bestemt helt enda .