Hvor mye kvalitetstid...

Madoc

Gift med forumet
hvor mye kvalitetstid tilbringer du sammen med barna dine på vanlige ukedager/arbeidsdager?

Syns det er vanskelig å stemme på denne..

Jeg jobber ikke hver dag,så jeg har flere dager i uka hvor vi har mange timer med kosing....

Mellom 3 og 6 timer tror jeg. Noen ganger mindre

har permisjon fram til august, så er sammen med han hver dag hele dagen stort sett[:)]

Spør heller hvor mye kvalitetstid jeg har alene eller sammen med andre.. Det er de 8 timene jeg er på skolen på en uke.. Eller når jeg sover..

All tid med barna er i mine øyne kvalitetstid.. men kommer an på hva du ilegger det ordet da...

Jeg har alt fra 3-4-5 timer sammen alt avhenger av mine dager. Har korte og lange arbeidsdager, så slutter aldri likt hver dag.

Her ligg vi vel på 3,5-4 t hver dag, regne ikke me d kvartere på morgenen da d e vekking, påkledning og bli sendt i barnehagen me papps'n da.. Regne heller ikke me tia hu tulle i sænga ætter hu ha lagt sæ (alt fra 30 min.-2 t [&:]), den tia e som regel ikke så kos..[&o][&:]

rundt 3timer om ettermiddagen....jobber 100% og er ikke hjemme før kl er over 4.....[:(]

Er hjemme med han, så vi har mye kvalitetstid[:)]

Jeg huket av alternativ 3, men er sammen med Maja mellom 3 og 5 timer hver dag sånn ca.

Varierer veldig! Noen dager jobber jeg lenge, andre dager går jeg tidlig slik at jeg kan hente henne tidlig.
SEr henne ikke om morgenen som regel, så det blir timene på ettermiddagen. Mellom 3 og 4 tenker jeg, og så koooooser vi oss i helgene! [:)]

ORIGINAL: Micro å Pøbeln

trykket annet.
har 1 time om morgenen å 3-4 timer om ettermiddagen

Samme her

Er masse med lillegullet selv om jeg jobber. Fordi vi er i samme barenhage, men på forskjellige base. Så vi storkozer oss...
Synes vi er veldig heldig[:)]

Back
Topp