Hvor mye kler er på babyene?

Hønemora89

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Septembergull'17
jeg syns det er utrolig vanskelig å vite hvor mye jeg skal kle på mini når vi skal ut å trille i det været her! Jeg bor på østlandet, og det er 10-12 grader ute på dagen nå. Jeg har jo kjøpt vognpose og dresser som jeg tenkte ville passe seg på vinteren, men nå er det jo så varmt...! Så hva kler dere på de når dere skal ut?

Samme her! Har lammeskinn pose så har på hun vanlige klær, lue og en jakke bare :) Teppe over beina hvis hun er i bilstolen. Hun har ikke vært kald :)

Har rissrosa vognpose. På han har jeg body og sparkebukse + en tynn dress

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Jeg har på lue og tynn ulljakke oppi posen :)

Har lammeskinn i bunn vanlig klær + et lag ekstra , utenpå dyne noen ganger ullpledd og men vært kaldt når vi har vært ute

Jeg har bomullsbody og strømpebukse, samt et tynt ullsett med bukse og jakke og ei tynn ullue. Hun ligger i en nokså åpen og luftig vognpose. Jeg tar et tynt ullteppe over henne på litt kaldere dager, samt tynne ullvotter.

Har voksi pose. Som regel bare ullstrømpebukse og ull body, ull sokker, tynn flece jakke (skrives det slik?), lue og votter :) viss hun ikke har ull klær men vanlig bommul body og bukse så har jeg en tynn teddydress med foter og hender på og en lue :)

Ullbody og ull longs ullsokker og ulllue. Ligger i Rørospledd og dundyne. Her er det rundt o-grader. Voksidunposen ble så stor til han, er lagt bort.

Back
Topp