Hvor mye klær?

fruluna

Forumet er livet
Hvor mye klær har dere på babyene deres nå?

Vi har bare på en langermet body og sparkebukse på Linnea.
Og på natta har hun langermet body og pysjamas.

Helsesøster som var her på hjemmebesøk sa at om natta skulle vi kle på henne som om hun skulle vært ute. Med lue og greier.. Hmm syntes det hørtes voldsomt ut jeg da.
At det var bedre å senke temperaturen inne og heller ha på babyen mye klær, enn å ha det veldig varmt og lite klær..

Så jeg bare lurer på om hun har lite klær på seg? Vi har normal temperatur inne...

Synes det hørtes akkurat passe ut det dere har på jenta deres jeg.
Er jo helt vilt at man skal kle babyn som den var ute. Da måtte det jo være like kaldt inne som ute da.
Men det er jo oftest litt kaldere på soverommet. Men der har hun jo dyne på.

har lang ermet body og bukse på jonas på dag tid, om natten har han bare pysj...men han har sånn baby ull teppe under dynen og ligger på varme laken....han virker no fornøyd med d[:)] 

Jeg har langerma body og enten strømpebukse eller bukse på Thea på dagtid! På natta har jeg bare hatt på pysj jeg da... men hun ligger nå godt pakka inn i dyne og helseteppe oppå lammeskinn!

Får besøk av helsesøster i morgen vi da! så da får vi se hva hun sier...

Her har vi ullbody og ullstilongs på snuppa + en body til, så pysj eller bukse.... Dette hørtes jo forferdelig mye ut når jeg hører på dere [8|]. Hun ligger også med ullteppe rundt seg oppå saueskinn og dyne self - men ingen lue. Har normal innetemperatur. Synes det er skrekkelig vanskelig jeg dette her med hvor mye en skal kle på babyer!

Back
Topp