Hvor mye klær ?

Tussi75

Forumet er livet
Hvor mye klær har dere på den lille om dagen ? Her i Stange har det vært 28 grader inne og nærmere 30 grader på terrassen .
Er redd for å kle på for lite og også redd for å ta på for mye ![&:]
I vogna inne har jeg hatt på en kortermet body og sokker ,har prøvd å bre over han helseteppet ,men det har han sparket av seg.
I vogna ute har jeg først hatt på lue,kortermet body,bukser,sokker og helseteppe ,men da ble han drivendes våt stakkar ..Så jeg reduserte det til kortermet body ,sokker,lue og helseteppe.
Noen gode råd å gi ?

Det varierer...hun er flink til å si fra om det er for varmt eller kaldt...så er det og lurt å kjenne bak i nakken dems, er de klamme så er det for varmt...beste tipset er å prøve seg frem tror jeg, de er jo så forskjellig i tempratur de knøttene våre og...er vel egentlig ikke noe fasit på det vel [:)]

Det er skikkelig vanskelig å vite hvor mye han skal ha på seg syns jeg.. vil jo ikke at han skal fryse eller bli overvarm!![&:] Har på han en kortarma body og en tynn bukse og lue når han er ute i vogna (med helseteppe over) og body eller bare bleia når han er inne (på kvelden, ettermiddagssola står rett på stua vår, så det er kjempevarmt her om kvelden!![:)] 
Det beste er sikkert å prøve seg frem litt!![:)][:)]

Jeg har hørt at man ikke skal ha på babyene mer enn det hva man pleier selv å ha... men det er bedre å ha på et plagg for mye, enn for lite... Har gått bra her nå når det har vært fint vær. Bare man husker på å ha ei tynn lue på de, for det er viktig, i og med at de ikke regulerer varmen selv ennå, og på grunn av fontanellen....[:)]

Back
Topp