Hvor mye klær?

du, meg og mini

Flørter med forumet
Ja dette lurer jeg på, hvor mye klær bruker dere på småtrolla deres? Gutten min på 3 uker pleier å ha på kortermet body å sparkebukse med ben utpå der. ikke strømpebukse å ikke sokker. når vi går ut har han en tynn strikkejakke i babyull (hjemmestrikket) å tynn lue, ikke noe mer, men han er så svett...!!? Tør liksom ikke kle av han mer heller, redd han skal bli kald å få trekk på seg.

Enda verre er det når han ligger i vogna, der har vi saueskinn i bunnen å tynt hjemmestrikket ullteppe over, å han renner bort lille klompen min... han har da bare det som er nevnt over på seg.

Legger til at vi bor på vestlandet å det ligger på 14-16 grader, overskyet å litt regnbyger. De siste dagene har det vert veldig klam luft med opp mot 18 grader...
 
Vi bruker heller ikke så mye klær på snuppa. Body (kortermet eller langermet alt ettersom vær), og bukse/strømpebukse. Noen ganger sokker, andre ganger ikke. Er vi ute med bilen tar vi på en cardigan og ei lue. I vogna regulerer jeg med teppe, dropper innimellom jakka da hvis det er varmt. Frøkna her er varm av seg, akkurat som resten av oss.
 
Lillebror lar enda vente å seg, men svetter de er de for varme. 
Jeg tenker at det er bedre at de er litt for kalde enn litt for varme... 

 
her har det gått i langarma body og strømpebukse. Dekker over med teppe i bilstolen i tillegg til lue og sokker. Har ikke brukt annet enn teppe/dyne i vogna heller. 

 
Back
Topp