Hvor mye klær pakker dere?

*treSmå*enTil*

Elsker forumet
Septemberlykke 2015
Til babyen til sykehuset?:) har utrulig lite klær i str 50 :p men mamma skal kjøpe i syden så kommer hun i september/oktober mn kan jo hende jeg føder før hun kommer :) har til nå 9-10 skift i str 50:)

Her hadde vi 2-3 skift i 50 sist, og dem blei vel brukt 1-2 ganga hver før dem blei for små... hadde ett av de settene og ett i 56 med sist på sykehuset og blir nok d også denne gangen....om alt går bra satse vi på å dra hjem rett fra fødestua uten overnatting på sykehuset...

Her hadde vi 2-3 skift i 50 sist, og dem blei vel brukt 1-2 ganga hver før dem blei for små... hadde ett av de settene og ett i 56 med sist på sykehuset og blir nok d også denne gangen....om alt går bra satse vi på å dra hjem rett fra fødestua uten overnatting på sykehuset...

Alle mine 3 har brukt str 50 i 2-3 mnd :) mellomste brukte str 44 i 1 mnd :)

Brukte str 50 i noen dager tror jeg.. kommer jo an på str på babyen..

Kommer til å ta med ett sett I str 50 og ett I str 56 til han. Men hva vet jeg ikke enda. Har en veldig fin sparkebukse som jeg vurdere :) også body til å ha under:)

Det har jeg ikke tenkt et sekund på, men burde kanskje det, for pleier å føde for tidlig.
Burde kanskje gått til innkjøp av litt prematurtøy, og tenkt igjennom litt saker. Men synd fortsatt det er leeenge til frøkna skal ut en gang i august/september....

Hadde med pysj og body/bukse i Str 50 til storebror. Pysjen var for liten, hehe. Vi gikk over til Str 56 dagen etter. Har altså MASSE tøy i Str 50 som fortsatt er ubrukt. Og sykehuset sier lillebror nok blir litt større, så denne gangen dropper jeg å pakke ned Str 50. Har noen søte sett i kashmere ull fra Bonpoint som skal med til lillebror. De er fransk Str 3 mnd, men måler man med ex newbie sine så er det ikke store forskjellen fra Str 56.

Far kjøpte en body i str 50 i gave, og den fikk vi såvidt trøkt på ungen :P Vi måtte rett på 52/56. Tror det holder med to sett i str 50 denne gangen, og to sett i str 52. :) Sønnen vår var 3760 gr og 52 cm :) Vi venter jente denne gangen, og ofte er jentene mindre...

Back
Topp