Hvor mye klær har du kjøpt eller tenker du å kjøpe i de minste størrelsene?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Masse!! :D OBS! Klarer ikke la være ;) kjøpt litt i størrelse 50, og resten i 56, 62 og 64! Er ikke bare jeg som har kjøpt da, men alle i nærheten også. Første barnebarnet i min familie så alle er i ekstase :)

Har ikke kjøpt noe særlig selv, men allerede fått sykt mye klær fra 0-6 mnd i gave fra alle, og det er enda 3 mnd til fødsel, så tviler på jeg kommer til å kjøpe kjempe masse selv :)

Har nok kjøpt for mye :p med tanke på at hun kan arve noe av storebror også :p skal gå gjennom hans klær etter 3D ul neste uke ;)

Har ikke kjøpt noe særlig selv, men allerede fått sykt mye klær fra 0-6 mnd i gave fra alle, og det er enda 3 mnd til fødsel, så tviler på jeg kommer til å kjøpe kjempe masse selv :)

Samme her! Håper snart jeg ikke får mer klær for vil shoppe selv også :o

I 0-1 mnd har jeg veldig lite, jeg har i bakhodet at jeg ikke vil kjøpe for mye i frykt for at det ikke blir brukt. Har det basic, 6-8 bodyr og noen bukser :)
Ellers har jeg veldig mye i 2-4 mnd. Men 6mnd + har jeg nesten ingenting :O

Men butikkene er der jo etter fødsel også :)

Samme her! Håper snart jeg ikke får mer klær for vil shoppe selv også :o

Enig! Skal til Tyrkia på mandag, og vil gjerne kjøpe selv der, de har så sykt mye fine babyklær på kjøpesenteret der. Men skal dra med mamma og mormor, så får vel se på de to handle isteden :p de tar jo helt av! Hahaha

Har nesten ingenting! Vi har kjøpt én body og to bukser i str 50-56. Foreløpig er det bare ett vennepar som har kjøpt noe til babyen, og da syntes jeg det var veldig merkelig. Ikke vanlig i min krets å gi gaver flere måneder før babyen er født! Men jeg vet om iallefall åtte stk som driver og strikker noe da :) vi kommer nok til å kjøpe noen flere bodyer og et par bukser til, men bortsett fra det så ser vi hva vi får i barselgaver :)

Enig! Skal til Tyrkia på mandag, og vil gjerne kjøpe selv der, de har så sykt mye fine babyklær på kjøpesenteret der. Men skal dra med mamma og mormor, så får vel se på de to handle isteden :p de tar jo helt av! Hahaha

Haha luksusproblem :p har sagt at vi nå ønsker klær i 62 og oppover siden jeg vil kjøpe selv og :D

Back
Topp