Hvor mye klær har dere?

Me har nok trur eg, ca 10 bodyar i 50-56 og 4 bukser pluss strømpebukser. Har masse sokkar. Og ein god del strikkabukser og jakker pluss romperar, luer osv. Kjøper litt meir når me ser Ann størrelse på baby og kva kjønn det blir[emoji4]
 
Hahaha! Nå skjønner jeg at jeg har alt for lite:bag:
 
Så mye klær mange av dere har :wideyed:
Jeg har akkurat gått igjennom klærne etter storebror, og kunne bare telle 5 bodyer i 50/56 (pluss to i ull, men de brukte vi ikke noe særlig). Følte aldri at det var for lite og de så fremdeles ut som nye. Skal sies at han ikke begynte å gulpe noe særlig før han var rundt 62-68, men vi brukte de minste størrelsene ihvertfall en måned.
 
Jeg har ikke kjøpt noe i str. 50 annet enn to pysjer. Ikke vet jeg hvorfor det ble to pysjer i str. 50. Noe usikkert hva jeg tenkte når jeg kjøpte det, men kjøpt er kjøpt [emoji23]
Haha det gjorde ikke jeg sist heller. Tror jeg kjøpte en body og en bukse i 50. Det viste seg at han var en liten baby så 56 druknet han i. Måtte sendte søstra mi på babyshopping. Denne gangen har vi kjøpt en del i 50. Typisk om hun blir en gigababy:p
 
Haha det gjorde ikke jeg sist heller. Tror jeg kjøpte en body og en bukse i 50. Det viste seg at han var en liten baby så 56 druknet han i. Måtte sendte søstra mi på babyshopping. Denne gangen har vi kjøpt en del i 50. Typisk om hun blir en gigababy:p

En body og en bukse i str. 50 høres mer riktig ut enn to pysjer i str. 50 [emoji23]

Dette er vår første, så vanskelig å vite lengden og størrelsen syns jeg. I verste fall gjør jeg slik som du gjorde første gangen; sende mine nærmeste på babyshopping [emoji6]
 
En body og en bukse i str. 50 høres mer riktig ut enn to pysjer i str. 50 [emoji23]

Dette er vår første, så vanskelig å vite lengden og størrelsen syns jeg. I verste fall gjør jeg slik som du gjorde første gangen; sende mine nærmeste på babyshopping [emoji6]
Hehe ja kanskje det. Har faktisk ikke noen
Pysjer i str 50 til nå. Begynte å handle babyklær nå på fredag men fant ingen pysjer i str 50.
 
Hehe ja kanskje det. Har faktisk ikke noen
Pysjer i str 50 til nå. Begynte å handle babyklær nå på fredag men fant ingen pysjer i str 50.

KappAhl har en del pysjer som er i str 50/56. Altså en mellomting mellom 50 og 56. Tenker de må være greie til nyfødte. Er uten fot også :)
 
Hehe ja kanskje det. Har faktisk ikke noen
Pysjer i str 50 til nå. Begynte å handle babyklær nå på fredag men fant ingen pysjer i str 50.
KappAhl har en del pysjer som er i str 50/56. Altså en mellomting mellom 50 og 56. Tenker de må være greie til nyfødte. Er uten fot også :)
Jeg fant både 2pk pysjer uten fot og Newbie med og uten fot på KappAhl (Ski storsenter) denne uka, str 50 og 50/56 [emoji5] Men kan jo ha blitt utplukka siden de har hatt 3 for 2 på barnevarer nå...
 
Jeg fant både 2pk pysjer uten fot og Newbie med og uten fot på KappAhl (Ski storsenter) denne uka, str 50 og 50/56 [emoji5] Men kan jo ha blitt utplukka siden de har hatt 3 for 2 på barnevarer nå...
Okey ja jeg foretrekker uten fot så skal stikke innom der en dag:) KappAhl var faktisk den eneste butikken ikke var innom (hadde glemt den litt siden alle barneavdelingen bortsett fra nameit og KappAhl er oppe:p)
 
KappAhl har en del pysjer som er i str 50/56. Altså en mellomting mellom 50 og 56. Tenker de må være greie til nyfødte. Er uten fot også :)
Ja skal ta meg turen dit. Uten fot er jo best syns jeg:)
 
Back
Topp