Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme beskjed som jeg har fått, men frøkna her er også veldig varm av seg. Det må hun ha arvet fra pappaen sinalt for lite i følge folk.. men han er veldig varm av seg
Men evt "for lite" er faktisk bedre enn for mye! Får høre det jeg og, men er livredd for en overopphetet baby.Samme beskjed som jeg har fått, men frøkna her er også veldig varm av seg. Det må hun ha arvet fra pappaen sin
Helt enig med trekk, den er jeg mest redd for. Har hatt babycall og sjekket temp i vogna, og en dag var den på nesten 27 grader og vindstille, så da måtte jeg kle av henne litt! Og har alltid vogna i skyggen, så hun ikke skal få direkte sollys på seg.Strømpebukse og body pluss lue og en tynn dress. Har vært litt trekk her, og han er ikke ute i direkte sollys, så er litt forsiktig.
Helt enig med trekk, den er jeg mest redd for. Har hatt babycall og sjekket temp i vogna, og en dag var den på nesten 27 grader og vindstille, så da måtte jeg kle av henne litt! Og har alltid vogna i skyggen, så hun ikke skal få direkte sollys på seg.
alt for lite i følge folk.. men han er veldig varm av seg