Hvor mye klær har dere på babyen?

Iselin N

Andre møte med forumet
Nå som sommervarmen begynner å komme blir jeg fort usikker på hva som er for mye eller for lite klær på frøkna. Lar henne av og til ligge ute i vogna i bare en t-skjortebody i vognposen. Hvor mye har dere på babyen når den er ute? ☺️

På dager med sol og litt varme legger jeg han i en tynn body og tynn bukse med føtter og har bare et pledd over (og tynn lue)

Stortsett strømpebukse og body. Har tynt ullpledd i vogna+ tynn lue om ho ikkje er veldig varm

Body, bukse, sokker. Stort sett tynt merino-pledd over, dyne blir for varmt for han. Inne kan han ha på kortarmet body hvis det er varmt. Synes det er vanskelig med påkledning jeg også :p (+tynn lue ute).

Strømpebukse og body pluss lue og en tynn dress. Har vært litt trekk her, og han er ikke ute i direkte sollys, så er litt forsiktig.

Strømpebukse og body pluss lue og en tynn dress. Har vært litt trekk her, og han er ikke ute i direkte sollys, så er litt forsiktig.
Helt enig med trekk, den er jeg mest redd for. Har hatt babycall og sjekket temp i vogna, og en dag var den på nesten 27 grader og vindstille, så da måtte jeg kle av henne litt! Og har alltid vogna i skyggen, så hun ikke skal få direkte sollys på seg.

Helt enig med trekk, den er jeg mest redd for. Har hatt babycall og sjekket temp i vogna, og en dag var den på nesten 27 grader og vindstille, så da måtte jeg kle av henne litt! Og har alltid vogna i skyggen, så hun ikke skal få direkte sollys på seg.

Er vanskelig dette med klær. En må nesten prøve seg fram litt. :)

Kortarmet body og helseteppe.. Må av og til ta vekk teppet også, for han koker..

Body og bukse, tynn bomullslue når hun er oppe av vogna. Ligger hun og sover i vogna har hun ikke lue på. Et tynt teppe over når hun sover :)

Body, bukse og tynn lue. Ligger på ull og har et tynt ullteppe over seg. Det bruker å kjennes greit ut for frøkna her. Er rundt 14 grader ute nå, men det blåser gjerne litt.

Back
Topp