Hvor mye klær har dere i 50/56?

Kjøper dere mange kortarmede bodyer/shortser? Sliter litt med å vite hva jeg trenger her.
 
Jeg har endel i 50, siden Button er estimert til å bli blitteliten. Lurer litt på om jeg kanskje burde ha kjøpt en eller to bodyer/bukser i 44 også, bare fordi de sier at hun kommer til å være liten, har jo lyst til at hun skal ha klær som passer.

Har kjøpt/laget massevis i 56-62-68 også da, mamma har strikket masse i 0-3mnd, og jeg får 2-3 esker med babyklær fra søster i beg. av juni, så tror ikke akkurat at baby blir klesløs :p

Sniker ;) Jeg kjøpte et sett i 44 til min gutt fordi jeg mistenkte at han ikke kom til å bli kjempestor! Jeg fikk rett! ;) Veldig glad jeg hadde 44 settet og mamma måtte ut handle flere 44 sett til oss fordi 50 var stort :)
 
Kjøper dere mange kortarmede bodyer/shortser? Sliter litt med å vite hva jeg trenger her.
Hvor holder du til? Pleier det være varmt?
Da jeg fikk mini i august brukte jeg knapt nok bodyer på han fordi det var så varmt.
Er jo meldt varm sommer så jeg kommer til å gå for endel korte. Kan alltids ta en tynn jakke utenpå om det er veldig kjølig.
 
Sniker ;) Jeg kjøpte et sett i 44 til min gutt fordi jeg mistenkte at han ikke kom til å bli kjempestor! Jeg fikk rett! ;) Veldig glad jeg hadde 44 settet og mamma måtte ut handle flere 44 sett til oss fordi 50 var stort :)

Vi har vært inne til mange vekstestimeringer og alle så langt sier at hun blir lita og tynn, så tror det kan være lurt å ha et i bakhånd, sånn i tilfelle. Men det er jo ikke noe særlig søte klær i 44, mest bare hvitt og kjedelig. Men det kan hende at jeg ikke har sett på rette stedene. Og jeg har ikke mamma her i nærheten, så må handle selv :p
 
Vi har vært inne til mange vekstestimeringer og alle så langt sier at hun blir lita og tynn, så tror det kan være lurt å ha et i bakhånd, sånn i tilfelle. Men det er jo ikke noe særlig søte klær i 44, mest bare hvitt og kjedelig. Men det kan hende at jeg ikke har sett på rette stedene. Og jeg har ikke mamma her i nærheten, så må handle selv :p
Sjekket på nettet:)?
 
Kjøper dere mange kortarmede bodyer/shortser? Sliter litt med å vite hva jeg trenger her.
Er jo gode muligheter for å få brukt det i sommer:) jeg har en del sånt. Men skal du bare kjøpe det viktigste så klarer en nyfødt baby seg fint med langermet mener jeg.
 
Vi har vært inne til mange vekstestimeringer og alle så langt sier at hun blir lita og tynn, så tror det kan være lurt å ha et i bakhånd, sånn i tilfelle. Men det er jo ikke noe særlig søte klær i 44, mest bare hvitt og kjedelig. Men det kan hende at jeg ikke har sett på rette stedene. Og jeg har ikke mamma her i nærheten, så må handle selv :p

Hvor stor er hun beregnet til ved termin? Min var beregnet til 3,4 kg til termin! Der bommet de godt, han kom ut 2,8 kg til termin ;) Hadde det på følelsen, så derfor jeg sikret meg litt prematur tøy :p Polarn o pyret, Newbie (kappahl), name IT, Lindex, joha, barnas hus har blandet annet prematur tøy :) vi har gutt, så vi kjøpte i ulike blå toner, hvitt og grått
 
Hvor holder du til? Pleier det være varmt?
Da jeg fikk mini i august brukte jeg knapt nok bodyer på han fordi det var så varmt.
Er jo meldt varm sommer så jeg kommer til å gå for endel korte. Kan alltids ta en tynn jakke utenpå om det er veldig kjølig.
Jeg holder til i Stavanger-området, så vi er jo ikke akkurat bortskjemte når det komme til godvær :) men tror jeg kjøper inn litt, så får jeg alltids brukt det inne om været ikke er veldig bra ute :)
 
Endelig fått sortert mer grundig og skrevet ned alt, nå er det bare å vaske... Vet vi får nok en del fra tanta mi som har gutt på 3 år så blir nok mer men her er det som er i hus for øyeblikket ihvertfall :) trenger litt småtteri men baby overlever nok i dette :p

44d767ce577608af82aa2baed93a950c
 
Hvor stor er hun beregnet til ved termin? Min var beregnet til 3,4 kg til termin! Der bommet de godt, han kom ut 2,8 kg til termin ;) Hadde det på følelsen, så derfor jeg sikret meg litt prematur tøy :p Polarn o pyret, Newbie (kappahl), name IT, Lindex, joha, barnas hus har blandet annet prematur tøy :) vi har gutt, så vi kjøpte i ulike blå toner, hvitt og grått

Hun blir vel rundt 2.5kg til termin om hun følger kurven fremover, men håper hun gjør et lite hopp nå snart, eller at de har målt feil og at hun blir littegranne større :)

Fant en søt body og en dress på NameIT, men måtte spørre etter det. De hadde de liggende i en egen boks på bakrommet. :)
 
Jeg har kjøpt 3 bodyer i str.50, og 2 pysjer i 50/56. 7 bodyer, 3 bukser og 2 pysjer i str.56.
Var en dame på en butikk som sa at 4 skift om dagen måtte man regne med, så føler d er lite...men tenker jeg venter og ser, butikkene er jo åpne etter vi har født også;)

Jeg har aldri skiftet et eneste skift...
 
Jeg har vel 3 i str 50 og kanskje 5 i str 56 (Body). Og noen få bukser..
 
Sniker fra mars, og vil bare si at min store gutt på 4240g og 53cm brukte 50 og 56 i mange uker!! Så ikke hør på alle som sier at du bare skal kjøpe store størrelser! Nesten alle jeg kjenner har måttet dra ut og handle mindre klær rett etter fødsel :) Dessuten syns vi det var ypperlig å kunne ønske oss klær i de litt større størrelsene :) Ønsker deg lykke til med planleggingen!
 
Mine to gulpet hele tiden! Men andre mann husker jeg en ettermiddag der jeg byttet body 11 ganger:)
Så ja! Veldig ulikt:)

Ja, der kan man se;) Får bare vente og se hvilken liten luring som kommer:p
 
Jeg har hatt en stor gulper og det var mye skift de første 2-3 mnd. Ikke bare på han, men meg også.

Kan være lurt å kjøpe inn gasbleier eller flanellbleier som du kan legge over brystet /skulderen for å ta unna det verste.
 
Hun blir vel rundt 2.5kg til termin om hun følger kurven fremover, men håper hun gjør et lite hopp nå snart, eller at de har målt feil og at hun blir littegranne større :)

Fant en søt body og en dress på NameIT, men måtte spørre etter det. De hadde de liggende i en egen boks på bakrommet. :)

Blir spennende å se hvor stor hun blir :) De kan jo bomme +/- 10 % sier de.. Men hos meg bommet de mye mer altså! Blir du satt i gang før om hun er liten? Her skulle de sette i gang dersom han skulle vise noe tegn til å bli liten (på grunn av min grunnsykdom), men de var så fornøyde over at han var omtrent gjennomsnittlig :p I alle fall så lenge de målte han i magen :D selv om 2,8 kg ikke er veldig lite, så var han altså en del mindre enn hva de trodde..
 
Back
Topp