Hvor mye Kaffe er OK?

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Jepp, hva er ok nå? Hvor mange kopper kaffe om dagen?

Jeg er kanskje som dere forstår heeelt kaffe avhengig :oops:

Er litt usikker, så gikk over til evergod koffeinfri. Overraskende god :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tror de sier 1-2 kopper om dagen. Det samme med Cola.

Drikker til daglig Friele koffeinfri kaffe, smaker faktisk godt :)
Om jeg er på besøk, eller i selskap tar jeg ofte en kopp vanlig kaffe :)

Aprilbaby❤️

Drikker et par på jobb, ( + en ekstra kopp idag, minsta kvitra 05.00 ...) gjeeeeesp !
Men prøver å holde meg til 2.
Drakk minimalt med kaffi sist graviditet, da klarte eg ikke lukta en gong ... ;)

To kopper om dagen sier vel det heftet. Prøv å finn ut hvilke kaffekopper som er viktigst for deg. Evt prøvd å drikk 4 halve isteden for 2 hele;)

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

To kopper om dagen sier vel det heftet. Prøv å finn ut hvilke kaffekopper som er viktigst for deg. Evt prøvd å drikk 4 halve isteden for 2 hele;)

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Det var ikke så dumt med 4 halve istedennfor 2 hele ;)

Det e 1-2.koppa kaffe om dagen ja:)
Æ drikk flere, av og til, men så får æ bare drukke 1/3 av kaffen før den blir kald:p hehe

1-2 om dagen. Bare må ha en om morgenen,mye vane:-) da jeg var gravid forrige gang klarte jeg å begynne å drikke te istedet,skal prøve på det samme nå. Ellers synes jeg det var genialt med 4 halve.. :-)

Her er det null kaffe nå. Det frister ikke i det hele tatt...

Sent from my iPhone using BV Forum

Sliter... Vi har så god kaffe på jobben... Har klart meg med ca 5-6 halve(noen mindre enn halv)

TuMmY LoVe

1-2 kopper kaffe/te/cola. Jeg er ikke avhengig av kaffe, men cola... drikker dagens glass nå, og det var faktisk ikke så godt i dag..

Sent from my HUAWEI Y300-0100 using BV Forum mobile app

Jeg har begynt å drikke koffeinfri hjemme. Og på jobben drikker jeg halve kopper. Det har jeg gjort hver gang jeg har vært gravid. Funker fint ;)

hmmmm bare fordi jeg er kaffe og cola avhengig, hvorfor skal man ikke drikke det så mye?
kommer til å bli en utfordring, kanskje lettere å motivere seg når jeg vet hvorfor ?

Uff, drikker sikkert for mye! Pleier å ha 4-6 kopper, avhengig om jeg er på jobb eller hjemme. Må nok kutte ned!!!

Storesøster 2009
Lillesøster 2013
Lille spire 2015

Heldigvis smaker den ikke like godt når jeg er kvalm.

Huff...kaffen smaker nesten bedre, men det er sikkert fordi jeg helst ikke skal drikke så mye av det ;)

Vi lager kaffe på Bialetti-kanner, så det blir ikke såå mye kaffe hver gang heldigvis.

Back
Topp