Hvor mye kaffe drikker du?

Jeg syntes helt ærlig at det er vanskelig dette med kaffe :p Jeg drikker nok en kopp for mye i ny og ned. Men prøver å dele det opp litt og heller ta halve kopper. Det funker noe :)

Jeg drakk kanskje 5-6 kopper kaffe om dagen, phu. Jeg drikker kanskje toppen 3 stk nå, men har byttet til koffeinfri og det går i grunnen veldig greit. :)

Pleide å drikke MASSE kaffe før, hvertfall på jobb. Men nå tåler jeg ikke tanken på kaffe en gang [emoji21]

Kuttet både kaffe og snus med engang strekene lyste mot meg.. pukka te er tingen :) men nå er ikke jeg verdens største kaffe drikker heller da.

Eg har kjøpt koffeinfri kaffi som eg lagar heime. På jobb velger eg dei minste koppane og fyller berre litt i botnen. Så nippar eg kaffi gjennom heile dagen, men har likevel drukket under en kopp til sammen. Litt for å ikkje gjere kollegaene obs på kaffikutt [emoji28] lite kollegie [emoji13] Velger også te i staden for nokre gongar.

Drikker 1 kopp normal kaffe i løpet av dagen, noen dager 2. Men har koffeinfri liggende for er ei skikkelig kaffekjerring[emoji23]

En kopp om dagen. Men det blir gort et glass cola også og da er max anbefalt grense nådd[emoji53]

Drikker 2 kopper vanlig kaffe på jobb, koffeinfri hjemme. Sper på med te noen ganger på jobb da jeg pleide å drikke 5-6 kopper ila en arbeidsdag.

Drikker ikke kaffe så har sluppet å kutte ut eller ned på det, men jeg er «avhengig» av Pepsi Max og kunne lett drikke 1,5 liter om dagen, kanskje til og med mer men nå har jeg måttet gå inn for å kutte ned veldig på det pga koffeinen så nå prøver jeg å drikke kun et lite glass om dagen, eller maksimalt 0,5 liter. Noen dager klarer jeg å kutte ut helt og er da veldig fornøyd med det

drikker vanligvis uhorvelige mengder med kaffe, nå begrenser jeg meg til to kopper, og prøver å døyve resten av kaffetørsten med grønn te.. men forrige svangerskap løste det seg fint med at jeg mistet helt lysten på kaffe, ble kvalm av tanken, så regner med det skjer nå også om ikke så lenge :)

Var ganske avhengig av energidrikk når jeg jobba, men har klart å kutte (litt av grunnen er nok at jeg ikke har energi til å jobbe... [emoji28]) Tar ett glass cola av og til, og så drikker jeg te

Drikker alt for mye[emoji85] De andre graviditetene har jeg mistet lysten på kaffe, men det har ikke skjedd enda.. Prøver å holde meg til 2 kopper hver dag, noen ganger hender det at den tredje følger med[emoji849]

Samme her... med begge graviditeter:p

Skulle ønske jeg klarte å drikke kaffe men har ikke lyst på:( ELSKER kaffe!!!! Det var en av to grunner til at jeg skjønte at jeg var gravid!

Jeg drakk en del kaffe og cola zero før jeg ble gravid. Først kuttet jeg begge deler, som ga skallebank i et par dager. Nå har jeg begynt å drikke litt cola zero igjen, også går det i pukka te. Hadde helt glemt at det finnes koffeinfri kaffe. Hjernen har visst tatt ferie. Ble så glad nå.

Gikk fra 10+ kopper om dagen til 2 da testen ble positiv. Velger små kopper på jobb som jeg bare fyller med en liten skvett hver gang. Har kjøpt koffeinfri kaffe som jeg supplerer med hjemme

Jeg prøvde å trappe litt ned allerede ved EL tiden, i tilfelle det skulle klaffe slik at jeg allerede da var litt vandt med «mindre» kaffe. Og da klarte jeg plutselig å ikke drikke kaffe mer i det hele tatt fordi jeg merket jeg fikk mer energi og mindre hodepinne etc av å ikke drikke Så nå drikker jeg bare koffein fri om jeg får lyst på, men har jeg vært på besøk ol, har det hendt jeg har tatt en vanlig kopp:-)

Frister ikke med kaffe i det hele tatt nå! Så jeg har sluttet å drikke kaffe [emoji28]

Før jeg ble gravid drakk jeg sikkert 5-10 kopper om dagen! Nå blir jeg bare kvalm av kaffelukta [emoji35][emoji23][emoji4]

Back
Topp