hvor mye kaffe drikker du CA.

pupple

Forumet er livet
latte osv teller som kaffe

tror jeg drikker ca 2 kopper daglig.... før jeg fikk barn var det nok bøttevis[8D]
iallefall 4 krus bare på jobb[8D]

Drikker 1-2 iskaffe noen dager i uka, pluss latte 1 gang i uka ca.
Drikk ikkje vanli kaffe.

Drikker bare kaffi på jobb omtrent. 3 kopper. (jobber 3-4 dager i uka)
Ellers drikker jeg litt kaffi når jeg er på besøk hos folk[:)]

Jeg trykka på bøttevis![8D]

Når jeg tenker meg om er det kanskje ikke så mye allikavel. Jeg drikker 2-3 kopper på jobb, og får vi ikke besøk så koker jeg ikke kaffe hjemme. Om vi får besøk så drikker jeg masse kaffe. Jeg føler jeg drikker masse, men det er kanskje ikke så ille allikavel[8|]

Bøttevis her også![8D]

To krus (store) før jeg går på jobb.[:)] Så ofte jeg får tid til å gå til automaten når jeg er på jobb.[8D] Automaten er "dosert" for sånne små pappkrus, så jeg synes jo koppen min blir knapt halvfull, så det er jo borte igjen nesten før jeg når pulten.[:o]

ORIGINAL: Glad70

Bøttevis her også![8D]

To krus (store) før jeg går på jobb.[:)] Så ofte jeg får tid til å gå til automaten når jeg er på jobb.[8D] Automaten er "dosert" for sånne små pappkrus, så jeg synes jo koppen min blir knapt halvfull, så det er jo borte igjen nesten før jeg når pulten.[:o]

[:D]

tenkte meg du var en reser på kaffe[8D]

jeg vente meg som sagt litt av som gravid.. og jeg rekker jo ikke trappe opp igjen[:-] vanlig og fylle en kop og glemme den bort[8D]

ORIGINAL: Ihne

Jeg er ikke blitt voksen ennå og drikker ikke kaffe[:-][8D][8D][8D]

Overrasket nå eller?[:D][8D]

følte faktisk jeg visste det......... men det er aldri for seint[;)]

ei venninne jobba på kafe porsgrunn. da ble ho tilvendt.. begynte med latter, eller mest bare m melk sikkert, også tok det etterhvert litt av[;)][8D]

ORIGINAL: pupple

ORIGINAL: Glad70

Bøttevis her også![8D]

[:D]

tenkte meg du var en reser på kaffe[8D]

jeg vente meg som sagt litt av som gravid.. og jeg rekker jo ikke trappe opp igjen[:-] vanlig og fylle en kop og glemme den bort[8D]

Har drukket mindre kaffe som gravid jeg også. Første svangerskap merket jeg at jeg tålte/trengte mindre koffein enn vanlig (fikk ikke sove osv.). Andre svangerskap syntes jeg ikke kaffen smakte de første månedene, når kvalmen var verst, så jeg vurderte å kutte den helt ut. Men da ble jeg altfor tung i hodet, så trykket ned et par kopper daglig likevel.

Hos meg har behovet økt raskt igjen etter at barna har kommet ut av magen, så jeg har nok ikke vært så restriktiv som deg under amming f.eks. Også har jeg jo ikke fått et tredje barn da, slik som du har.

Så reser på kaffe? JA DET ER JEG![:D]

Jeg gjør klar kaffetrakteren på kvelden før jeg legger meg, slik at det bare er å plugge i og starte på morgenen. Selv om jeg gjør dette som siste post på programmet før leggetid så synes jeg det lukter så godt av kaffen, at jeg allerede gleder meg til å stå opp dagen etter![:)]

Back
Topp