Hvor mye jobber dere?

Jobber 100 %, men er "sykmeldt" fra overtid. Har vanligvis ca. 200 timer overtid på våren, men har ikke klart det i år. Hadde nok vært mer sykmeldt dersom jeg hadde barn fra før jeg måtte ta meg av, siden jeg fortsatt sliter med kvalme og oppkast. Men siden jeg kun har meg selv å tenke på og kan slappe av så fort jeg kommer hjem fra jobb så har det gått. Bare fire uker igjen nå før ferie og permisjon, så har tro på skal klare å jobbe 100 % resten også.

Har jobbet 70% siden uke 18, da kuttet jeg ut nattevaktene, som utgjorde 30% av stillingen min. Takk og lov for det! Vi har ikke akkurat rolige nattevakter (kan operere hele natta), så jeg følte at det rett og slett ble uforsvarlig. Planlegger å jobbe slik til jeg tar ferie fra midten av juli. I august går jeg jo i permisjon.

Ble 30% sykemeldt sist uke, så skal jobbe 70% frem til permisjonsstart. Har også en del tilrettelegging på jobben.
Håper det "holder", men bekkenet er såpass upålitelig og varierende mtp smerter, stivhet og gangvansker, at jeg lover meg selv ingenting... :(

Back
Topp