Hvor mye jobber dere?

Raro

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Jobbet selv 100% på demensavdeling, men har trappet gradvis ned til 80% i uke 20 ca.. Og nå for noen uker tilbake gikk jeg ned i 60%.. Begynner å bli tuuungt pluss at korsryggen er en sann plage om dagene.. Hjleper ikke heller med harde gulv på jobben. Uansett hvor gode eccoskoene skal være så er det eneste som frister å ligge seg ned på sofaen i fellesstuen. hahah :D

Jeg har vært 100% sykmeldt siden 2. januar, jobbet 60% før jeg ble sykmeldt.

Har vært sykemeldt hele svangerskapet. Startet med 50% sykemelding, men gikk fort over til 100% pga hyperemesis. Endte med innleggelse på sykehuset for å få intravenøst,siden lille i magen fikk ikke nok næring, så hu tok av fettlagra mine. Når dette endelig ga seg kom bekkenløsninga :/.. Så jeg er 100% sykemeldt og fått beskjed om at jeg kommer til å være det resten av svangerskapet også. Er nå 30+1

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

På grunn av bekkenløsningen så var jeg syk meldt 50% siden uke 12, men før 2 uke siden så er jeg 100% frem til perm. Siden bekkenet blir verre for hvar dag som går og jeg bruker krykker nå :-(

Vært 50% sykemeldt fra uke 23-27, og 100% sykemeldt fra uke 27 pga bekkenløsning og fordi jobben ikke har mulighet for mer tilrettelegging..

Jobber 100% men med endel tilrettelegging. Er tungt men skal klare å holde ut i 3 ukerrul daer det ferie :D

Akkurat ferdig utdannet sykepleier og jobber nå 100 % prosent, 3 delt turnus. Er 30 uker og kjenner at det hadde vært godt å kunne jobbe mindre, men på grunn av foreldrepenger må eg jobbe så pass mye for at vi skal klare oss når permisjonen starter. Så nå blir det full jobbing frem til 1. august. Da blir det ferie for meg:-) Men tungt er det....

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Jeg jobber fullt som sykepleier, men kjenner nå etterhvert at korsryggen sliter og beina mine vil ikke henge helt med. Heldigvis har jeg en sjef som tilrettelegger det hun kan, så jeg håper å kunne gå helt ut!

Jeg har i utgangspunktet en 100% stilling. Ble sykmeldt fullt den 13. desember pga at jeg ikke gjorde annet enn å kaste opp. Siden det har jeg prøvd en mnd med 40%, og en med 30%. Fra midten av april har jeg vært 100% sykmeldt pga bekkenløsningen. Er sykmeldt til permisjonen starter nå. En forferdelig følelse, men jeg har prøvd, og vet at det ikke er noe alternativ... :(

jobber som møbelsnekker, tungt arbeid og betongulv. jobbet 100% frem til påske, etter det så ble jeg 40% sykmeldt, pga bekkenløsning. dette skal holde frem til ferien håper jeg :) etter ferien er det rett ut i permisjon.

jobber kortere dager 7 til halv 2 man -tos og fri fredag. en ekstra fridag er kommer godt med når jeg trenger ekstreme menger med søvn. så da er jeg opplagt til å ha helg og kose meg, og klar til en ny uke med arbeid :D

Jobbet 100% til7.januar, men pga mye nattarbeid og spring ble jeg 100% sykmeldt ut januar, jobbet 40% februar,mars og april, men så ble bekkenet mye verre, så har vært 100% sykmeldt ifra jeg kom hjem fra ferie..skulle vel egentlig hatt svangerskapspenger, men siden jeg var sykmeldt før jeg søkte om d fikk jeg avslag.. Så sykemelding fram til permisjonsstart nå.. Og kjenner det er slet som skal til for å ha overskudd til familielivet :)

Er 100 % sykemeldt. Kjenner også at det er det som skal til for å klare hverdagen med unger og hus. Og nå klarer jeg å holde bekkenet i sjakk. Går å venter på aug slik at jeg forhåpentlig kan få slippe alle vondter :-)

Er 100 % sykemeldt. Kjenner også at det er det som skal til for å klare hverdagen med unger og hus. Og nå klarer jeg å holde bekkenet i sjakk. Går å venter på aug slik at jeg forhåpentlig kan få slippe alle vondter :-)
Ja, la oss slippe når august kommer! Ser frem til det jeg også! :)

Var 100% sykemeldt i 4 uker pga oppkast. Etter det var jeg tilbake for fullt fram til mai. Da fikk jeg 20% svangerskapspenger, noe som gir meg en fridag i uka. Det er deilig :) Nå er det bare 2 uker igjen på jobb før ferie og permisjon. For en merkelig følelse!

Har en nattstilling på rundt 70%. Jobbet denne fullt ut frem til onsdag denne uka, da ble jeg sykemeldt ut resten pga det ble for hardt å jobbe natt alene.

Jobber 100%, nå har jeg 15 dager igjen å jobbe før jeg går ut i ferie og senere permisjon :-)

Jobber 30% men sliter med bekkenet. Like ille når jeg står som jeg sitter. Noen dager har jeg store problemer med å gå andre dager går det bedre. Går 1 gang i uka hos en manuellterapuet.

har akkurat blitt 100% sykemeldt igjen. Var det de tre første månedene før jeg begynte å jobbe 40% en periode og har jobbet 50% frem til nå. Men bekkenet sa stopp, så nå er det 100% først i en mnd men det blir nok frem til permisjonsstart.

Også 100% sykemeldt fra nå og frem til permisjon pga bekkenløsning. Har hatt det fra jeg testa positivt og det blir bare verre og verre, så har trappet gradvis ned på jobb.

Back
Topp