HVOR mye i str 50???

Har ikke kjøpt noe i 50 enda, men kjøpte 56 fra HM og de er sannelig små i str. Satser på litt ull i 50 bare :) skal på ul om ikke lenge for å sjekke veksten, så er babyen liten får jeg vurdere å handle litt mer :)
Jeg mener at hm i 56 tilsvarer 50 i andre klær ihvertfall :) holder meg unna hm i str 50 pga det

Sniker. Jeg ble rådet til å kjøpe lite 50. Trosset rådet og handlet full garderobe 50 og et sett 44 tilfelle babyen skulle bli liten (litt sånn som folk handler litt i 50 og mest 56 egentlig). Glad jeg kjøpte 44, for lille på 2,8 kg druknet i 50, så måtte skaffe mer 44...

Sniker. Jeg ble rådet til å kjøpe lite 50. Trosset rådet og handlet full garderobe 50 og et sett 44 tilfelle babyen skulle bli liten (litt sånn som folk handler litt i 50 og mest 56 egentlig). Glad jeg kjøpte 44, for lille på 2,8 kg druknet i 50, så måtte skaffe mer 44...

Hva legger du i full garderobe da?

Hva legger du i full garderobe da?

4 sparkebukser, 4 vanlige bukser, 10 bodyer, 4 pysjer, ulldress, tykkere ull dress til ute, jakke, ullbody, luer, ullbukse, polarn og pyret vind Fleece dress, votter (bomull og ull). Det er det jeg kom på i farten i 50. Dvs. alt jeg trengte til han (september) i 50.

Forskjell på våre barn da! Skal sies at sistemann var 4 kg da, kan ha noe med det å gjøre ;)

Ja altså det var ikke ment som at jeg ikke trodde deg altså ;) Hehe

Men vet at flere barn på over 4 kg som har brukt 50 i flere uker også :P

Back
Topp