Hvor mye i strømregning i mnd?

Vi betaler ikke nettleie. Men ca 300 kr mnd. Vi bor på ca 70 kvm og tenker ikke på strøm sparing
Alle som har en strømmåler betaler nettleie.
Hvis du bor i borettslag som er fellesmålt så får du kanskje ikke regning på det men da er det nok bakt inn i husleie eller felleskostnadene på et vis :)
Eller leier du hos noen som har minusmåler?

300 kr i mnd er uansett ikke mye :)
Tenker heller ikke på hva jeg bruker i strøm her, men bor på 60 kvm så begrenset hva man klarer å svi av i strøm uansett :)

De siste mnd har vi hatt 2-300 kr mnd i strøm. Nettleie derrimot er på 7-800.

Sent from my iPhone using BV Forum

Bor i hus på ca 180 kvm. Loftet bruker vi sjeldent så der står ikke noe på. Siste regningene har ligger på ca 500 kr. Om vinteren ca 1500-2000 i mnd.

Selv om vi bare har vært oss to har vaskemaskinen og tørketrommelen vært flittig brukt pga mye treningstøy. Også brukt mest elektrisk oppvarming. Men når jeg skal være i permisjon til vinteren så blir der nok mer å fyre i ovnen :-)

Peis er fint på vinteren :) også er vi så heldige å få gratis ved fra svigerfar :D
Husker ikke hva nettleie er hjemme, men ikke umulig jeg kommer med en oppdatering når regninga kommer :)

Varierende etter årstid. Sommerstid ligger vi på 150-250 kr. Vinterstid ligger vi på 800-1300.

Alle som har en strømmåler betaler nettleie.
Hvis du bor i borettslag som er fellesmålt så får du kanskje ikke regning på det men da er det nok bakt inn i husleie eller felleskostnadene på et vis :)
Eller leier du hos noen som har minusmåler?

300 kr i mnd er uansett ikke mye :)
Tenker heller ikke på hva jeg bruker i strøm her, men bor på 60 kvm så begrenset hva man klarer å svi av i strøm uansett :)
Vi leier av Svigers. Vel å merke en generasjons bolig. Sikringsskapet vårt går gjennom dems. Måleren vår er i grunn kun her for å se hvor mye vi har brukt. Vår bruk blir registrert på dems måler også. Så vi bare betaler tilbake det vi har brukt.

Vi leier av Svigers. Vel å merke en generasjons bolig. Sikringsskapet vårt går gjennom dems. Måleren vår er i grunn kun her for å se hvor mye vi har brukt. Vår bruk blir registrert på dems måler også. Så vi bare betaler tilbake det vi har brukt.
Ja da er det minusmåler dere har. Grei deal det, både for dere og svigers. Dere slipper nettleien, og de slipper å synse om hvor mye strøm som brukes i utleiedelen :)

Ja da er det minusmåler dere har. Grei deal det, både for dere og svigers. Dere slipper nettleien, og de slipper å synse om hvor mye strøm som brukes i utleiedelen :)
Ja i grunn. Men slapp unna en stund da eliktrikeren her var en smule treg. Flytta inn i 2009 når det var ferdig og hadde strøm måler i 2010. Eneste ulempen er at hvis hovedsikringen går er den i dems sikringskap.

2 voksne og 1 barn, huset er ikke så veldig stort, men det er fra midten av 1800-tallet. selv om vi har vedovn og er selvforsynte med ved så kryper strømregningen opp til rundt 2000 i vinterhalvåret. På sommeren er det nettleia som utgjør nesten hele regningen: 500-600kr.

Strøm og nettleie= 1500,- pr mnd:)
Huset er 260 kvm.

Hus på 135 kvm, ligger på rundt 700-800 hver mnd på sommeren inkl. nettleie og 1500-2500 på vinteren ihvertfall det siste året.

høres ganske normalt ut din regning for meg!
i sommer har vi ikke brukt noe varme, og har hatt regning på 600-900kr i måneden, bor på 127kmv

Vi har 170 kvm hus, vaskemaskin og tørketrommel går noen runder hver dag som regel og vi ligger vel på 7-800,- i strømregning (inkl nettleia) nå, i overkant av 1000,- på vinteren

Sist rekning va på 875kr, der 140m2 av huset e i bruk. Varme på 2 bad, ingen varmepumpe. Har brukt ein del tørketrommel og vaskemaskino går 4-6 gonga i veko.

Hus på 155 kvm. Fikk strømregning på 900 kr i dag og det var for juli/august. Nettleia ligger vel på rundt 1000 lappen:(

Trodde vi hadde lite i strømregning jeg :p men skjønner jo nå at jeg ikke har det. Vi er 3, leilighet på 60 kvm. 700 kr i Mnd nå i sommer litt mer ol vinteren. Vasker jo litt tøy da. Men uff, nå skjønner jeg vi kan spare litt inn der altså :)

stort gammelt gårdshus, som absolutt hadde trengt mere isolasjon...... strømregninger på ca 1200-2500 kr per mnd inkl nettleie varierer veldig på årstiden.

Tenker lite på strømsparing, men bruker strøm til oppvarming kun på bad, do og varmepumpe, samt litt på soverom hvis det er kjempe kaldt på vinteren

Back
Topp