Hvor mye i strømregning i mnd?

bringebæra2014

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Hvor mye ligger dere på i strøm i mnd? Og hvor stor er leiligheten/huset?

Vi har akkurat flytta og bor i ei leilighet på 115kvm. Eneste stedene vi har varme på er på badet og i stua/kjøkkenet, og selv der er det lite varme. Har feks aldri varmekableme og varmepumpa på samtidig. Holder alltid dørene igjen til soverommene for å unngå å varme dem opp, dusjer sjeldent unødvendig lenge, oppvaskmaskinen startes kun når den er full (2-3 ganger i uka) osv. Har ikke tørketrommel, og vasker 3-4 maskiner klær i uka. Fikk strømregning på 750kr :-O Syntes det var veldig dyrt.

Sent from my iPhone

Huset er vel nærmere 230-250 m2. Regninga ligger vel rundt 2000 kr/mnd. Vasketrommel og vaskemasking går i ett, og trekker voldsomt opp.

Siste tiden har vi ligget på 3-400 kr mnd :) fornøyd med det.
Men her er det kun samboer og jeg da.mulig det blir litt mer klesvask osv med barn, og det tar jo endel strøm...

Siste tiden har min vært på 200 kr ca men nå var den på 450 kr.

Gammelt hus på 110 kvm har fra 12-1500 i måneden.. Tror det er med 500 i nedbetaling på varmepumpa ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Husk å skille mellom strøm og nettleie :)
Nettleien har en fastpris, så om du er vekkreist en mnd uten å bruke noe strøm så vil du allikevel få regning fra nettselskapet ditt. Om sommeren så er det ofte nettleien som utgjør størsteparten av regningen din pga lavt strømforbruk.

Med strøm og nettleie ligger vi på 700 kr i mnd. Bor i enebolig på 150 kvm:)

Strømmen ligger på 5-600kr i mnd. Nettleie er dyrt :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Strøm + nettleie er på ca 2000. 3 voksne og 3 barn, 200kvm.

1 voksen og 2 barn. Sparer ikke på strømmen her. Tenker aldri over forbruket. Bruker når vi må. :) har 110 km2. Har vel aldri brukt for under 700 i mnd. Ligger vel på rundt 700-1100 i mnd. De fleste rekninger er på 1500-2200 kr anna kvar mnd. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

500 med nettene og strøm nå i sommer. Vinteren ligger jeg på 2000-, ca. Bruker det vi må, men kun varmekabler på badet også har jeg varmepumpe! Gammelt hus..så blir fort kaldt her!

Jeg tror vi har rundt 4000 kr på 3 måneder, det er for strøm og nettleie. Synes det er dyrt :(

Leilighet på ca 70kvm - bruker oppvaskmaskin, vaskemaskin og tørketrommel mye ! Varmekabler på badet, mye oppvarming av varmt vann, en liten panelovn ellers i leiligheta som av og til står på. Samt pc´er, nettbrett, mobiler som lades mye og tv som er en god del på.. Bare bodd her i to mnd da, og fått regninger på ca 500,- begge månedene :)

Vi betaler ikke nettleie. Men ca 300 kr mnd. Vi bor på ca 70 kvm og tenker ikke på strøm sparing

Varierer mellom 140 og 400 kr i strøm, alt etter årstiden og været. Nettleia husker jeg ikke i farten.

80+/- kvm med varmekabler (har vedovn, men fyrer skjeldent) som står på inne på stua og badet. På badet står det på hele tiden da vi liker å ha det skikkelig varmt der inne :)

<3 29.12.14 <3

Dyrt? Forrige regningen vår var på 4000 kr. Med nettleie da.. Føler vi bare har sånne regninger.. på 2 mnd a gangen... Hus på ca 100 kvm. Nå føler jeg jo at det er ekstremt dyrt da! ;p

Vi ligger nok mellom 1000-2000 tenker jeg. Bruker oppvaskmaskin hver dag, i dag feks har den gått to ganger.

Tørketrommel en gang i uka, og vaskemaskin oftere.
Varmekabler på badet.

Men nå har vi gått på fastprisavtale, 1000,- i mnd. Det blir mer forutsigbart ;)
Ja dyrere på sommeren, men mye billigere på vinteren.

Dyreste regninga vi fikk en gang var mellom 5-6000 kr :o

Back
Topp