Hvor mye husarbeid gjør du i forhold til partneren din?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Grete
  • Opprettet Opprettet
Eg gjør mest i huset. Han gjør mest ute.men er flink å hjelpe til.

Jeg gjør nok mest hjemme, men han jobber 100% og har en ekstra jobb ved siden av.. Men han har ansvaret for gressklippingen da! :D

Vanligvis gjør vi 50/50 nå gjør han så å si alt, har en super mann og flott pappa til dattera vår :)

Likt fordelt, forskjellig arbeidsoppgaver. Vi gjør det vi trives med og hjelper hverandre - prøver også å innføre oppgaver til eldstemann, rydde etter maten, ha ansvar for "vann utdeling" med middagsbordet o.l. Les, PRØVER ;-) Og nå som tredjemann er på vei syntes jeg det er viktig at alle i familien kan bidra litt, om det bare er å sette fra seg skoene pent på plass eller henge opp jakken, så slipper man skippertak på slutten av dagen.

Til vanlig deler vi, men pga at jeg er i ganske dårlig form, gjør han alt i disse dager. Håper dette går over i løpet av et par uker og at jeg er i stand til å hjelpe til mer i huset :) liker dårlig at han må gjøre alt, men etter legens ordre, får det være sånn nå ;) han er helt fantastisk snill og hjelpsom, så jeg kunne ikke hatt en bedre partner akkurat nå! <3

Like mye :) Han hjelper mye til nå som formen min ikke er noe god! Hva skulle vi ha gjort uten vår bedre halvdel? :Heartbigred

Han gjør det som synes veldig godt: setter i oppvaskmaskinen og kaster søpppel :p han kan støvsuge, klippe plenen og vaske badet når jeg ber han om det. Alt annet gjør jeg :p klesvasken får han ikke røre da alt blir feil hehe... og opprydding etter seg selv tror jeg ikke han vet hva er... tørke støv tror jeg aldri han har prøvd haha... ikke ser han det er nødvendig heller :/

MEN han er flink til å ta seg av middagene da!

ca 50/50, kanskje litt mer på han i det siste. Min kjære er veldig flink, gjør det meste ute og en stor del av husarbeidet. Men ting som å vaske av benker og slik vet han ikke hva er for noe, eller skifte kjøkkenkluter og slikt :P Jeg er vel den som roter mest da....

Det er egentlig ganske jevnt fordelt her vil jeg si. Han har liksom kjøkkenet + at han lager mat, jeg støvsuger, vasker, rydder, tar klesvasken og det andre. Men spør jeg om han kan gjør noe gjør han det som regel uten å si noe :-) Er veldig fornøyd jeg :-)

Back
Topp