hvor mye hjelper fedre til?

dhillon

Glad i forumet
vet ikke om vi har snakket om det før?her er det stort sett Robin og pappatid etter at han kommer hjem fra jobben.det er så deilig ass.hvordan er det med dere andre?

Her er pappa flink til å hjelpe til når han er hjemme...[:)]

ORIGINAL: Jenny27

pappaen er veldig flink når han kommer hjem fra jobb og i helgene, da bruker han nesten all tiden på Daniel. Men om nettene kunne jeg godt tenkt meg litt mer hjelp. Det er alltid jeg som må ta han om natta selvom han akkurat har fått mat og det bare er smokken eller kos han trenger...

ORIGINAL: JaNuAr07

ORIGINAL: Jenny27

samme her, NÅR han er hjemme........[&:]

Han hjelper til når han er hjemme og ikke holder på i hagen. (Vi holder på å planere rundt huset og legge om veien).

Pappatid.....?????
Det er jeg som stort sett gjør det meste med alle tre selv etter når
han har kommet hjem fra jobb.
Han koser med dem....men det kunne vært mere av det. "Vil du ha han p
prøver jeg å spørre - nei, sett han i stolen du"[8|]
De kveldene jeg ikke er her (er ikke mange) - gjør han det, men da MÅ
han jo. Kunne vært litt mere??
Og når han da har dem - kan han ikke gjøre noe annet, for da "passer"
han jo barn.
Hva skulle vi sagt da....nei, middag, rengjøring & klesvask kan jeg ikke
gjøre for jeg passer barnet mitt????!!!![8|]

kunne sikkert hjulpet til mere , men han er kløpper til husarbeid og sier ikke nei hvis jeg vil besøke veninnnene eller noe [:)]

ORIGINAL: TinkaNussi

veeeel rett bort til pc'n å sjekke hokcey her. får hjelp når jeg må ha hjelp bare.
jeg må altid be eller kjefte for at han skal gidde å leke med Noah.

Men han er flink til å ta bilder av han da [:D]

Mannen min er helt enestående med Leon. Her legger vi annen hver dag, har annen hver morgen og annen hver natt. Han mater ham som oftest på morgnen når han skal på jobb da.... Og han bruker mye tid med Leon når han er hjemme. [:D]

han er veldig flink, når han først har han... han har blitt bedre i det siste, etter mye mas fra meg.
det er jeg som gjør det meste. han lager middag da. det er ingen problem for meg å gå ut å besøke venninner, da sier han ja med en gang. men har gjerne lagt opp til det selv. gidder ikke å mase på han hele tiden, så jeg spør en gang. og hvis det ikke skjer noe da, så gjør jeg det selv

Han er veldig flink til å ta han når han er heime, men han jobber eindel.
Dei to koker godt ilag, det er så morro å sjå på[:)][:)][:D]

Min er hjemme og har pappaperm frem til 12 August- de styrer alt-han stortrives med å gå hjemme[;)]

ORIGINAL: cathrine1

han er veldig flink, når han først har han... han har blitt bedre i det siste, etter mye mas fra meg.
det er jeg som gjør det meste. han lager middag da. det er ingen problem for meg å gå ut å besøke venninner, da sier han ja med en gang. men har gjerne lagt opp til det selv. gidder ikke å mase på han hele tiden, så jeg spør en gang. og hvis det ikke skjer noe da, så gjør jeg det selv

Sånn er det her også...sånn midt på treet med andre ord [&:]

ORIGINAL: JanneJenta78

ORIGINAL: cathrine1

Sånn er det her også...sånn midt på treet med andre ord [&:]

Sånn er det her og... Kunne vel sikkert tatt litt mer initiativ til tider syns jeg, men... Er litt tregt å måtte si til han alltid, så har gitt meg med det. Ho krever så mye for tiden , så merker jeg er mer sliten nå enn noen gang, og det har han sett også, så nå i det siste har det faktisk vært litt bedre[;)] 

Han er flink når han er hjemme, kommer som regel hjem rett før eller etter han har lagt seg da[8D] Men det blir bedre nå fremover hvor det blir mindre jobbing[:)]

æ e mamma å pappa æ [;)] 

Synes han kunne vært litt flinkere, men skal ikke klage, for han tar jo all klesvask og husvask![;)]

ORIGINAL: Mor til 3 røvere

Pappatid.....?????
Det er jeg som stort sett gjør det meste med alle tre selv etter når
han har kommet hjem fra jobb.
Han koser med dem....men det kunne vært mere av det. "Vil du ha han p
prøver jeg å spørre - nei, sett han i stolen du"[8|]
De kveldene jeg ikke er her (er ikke mange) - gjør han det, men da MÅ
han jo. Kunne vært litt mere??
Og når han da har dem - kan han ikke gjøre noe annet, for da "passer"
han jo barn.
Hva skulle vi sagt da....nei, middag, rengjøring & klesvask kan jeg ikke
gjøre for jeg passer barnet mitt????!!!![8|]

synes jeg har hørt den der før ja....men klage over hvor lite jeg klarer å få gjort i løpet av en dag alene med gullet, klarer han!!!

Her er det litt pappatid når det passer pappa, ellers løfter han sjelden en finger. Er sjelden han er hjemme når Nate er våken da, går før han våkner på morran og kommer hjem midt i kveldsgrøten... men når han er her er det på pappas premisser ja. Og så gjør han innimellom det han får beskjed om: i kveld får du mate han og legge han-javel du har annet og gjøre men det har jeg også! (men sjelden jeg gidder bruke den....)

jeg er jo aleine med snuppa og faren skal komme ca 5 timer tilsammen i uka. men han gjør nesten ikke annet enn å se på henne og pirke litt i hu når han er her..

men skal ikke klage siden faktisk kommer.

Back
Topp