Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
60.000 på BSU og, 6.000 på pensjonssparing, 15.000 på drømmekonto og 2.500 på sparekontoen
BSUen er i løpet av 3 år, pensjon og drømme åpnet jeg i april i fjor og det som ender på sparekontoen går somregel i shopping eller i barnehageregningene.
Nei her har jeg ikke mye gitt... tror jeg har 4.500kr på Bsu , ca 3000 på regningskontoen (men alle regninger inkl.årsavgifta er betalt da) og ca 0kr på sparekontoen[:-]
Så har jeg litt matpeng på den vanlige kontoen[;)]
kan ikke akkurat skryte.. har vel en 12 000 på sparekonto.. men ikke så lett å spare når man er student gitt!
edit: og så har vi jo spart opp til guttungen da.. ligger på vel 30 000 på hans sparekonto! kjekt å sette over barnetrygd gitt! kan bli litt etterhvert!
Akuratt zipp snipp.
Av en eller annen grunn skjer det noe uforutsett hvert jævla halvår så den tømmes hele tiden.
Så det jeg sparte til bryllup for oss også gikk fløyten. [:o] Så... det tar vi et anna år.
Men har budsjettert 21 000 i sparing dette året.... men noe må gå til vogn og evt anna vi trenger i år.
Og litt bilreperasjoner[:D] Er ikke sikkert det er så mye i slutten av året allikevel.