Hvor mye har du lagt på deg til nå i svangerskapet?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kjersti
  • Opprettet Opprettet
For et par uker siden var det 11 kg opp. Men nå har vekta mi klikka så nå veier jeg bare 40kg. Hi Hi det er morro men lite realistisk. (tror jeg skal leve på den en stund før jeg invisterer i ny vekt og innser realiteten)

For et par uker siden var det 11 kg opp. Men nå har vekta mi klikka så nå veier jeg bare 40kg. Hi Hi det er morro men lite realistisk. (tror jeg skal leve på den en stund før jeg invisterer i ny vekt og innser realiteten)
Haha, å så herlig!!! 40kg er jo en nydelig gravidvekt :D nå lo jeg godt!!

4kg. Er 22 uker om jeg føler oul (som jeg mener er gal)

Gravid med tvillinger uke 23+6 og har gått ned 5 kilo, men opp ett halvt kilo på siste kontroll slik at nå er jeg faktisk 4,5 kilo lettere enn når jeg ble gravid :o helt merkelig!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Er i uke 25+2 og har gått opp nesten 10 kg. Er ganske tynn i utgangspunktet, men har gått opp veldig mye i hvert svangerskap. 20 Kg de to første og 32 kg med tredje. Det var ikke noe greit å gå opp så mye, alt ble mye tyngre. Er livredd for å gå opp like mye denne gang, så jeg er utrolig forsiktig med hva jeg spiser og hvor mye. Har ikke blitt til mye trening den siste mnd pga bekkenløsning, så kiloene kommer sigende.

Var på kontroll i dag. Er 25+2 og har gått opp 4 kg frå før-gravid vekta mi :) Var sikker på at eg hadde gått opp minst 10! Føle meg veldig tung i kroppen, så sikkert derfor :P

ca 10 kg , 26 uker.. har gått opp 2-5 kg i mnd ca.

24 uker og 10,kg... men dritt på! Har hatt så mye styr og komplikasjoner at jeg driter i kg... så lenge jeg får de av etterpå :) har trent mye før jeg ble gravid, men eetter på positiv test, har energien og formen gjort det sånn at trening har kommet i siste rekke! La oss nyte kroppene våres og fokusere på at vi er frisk og i god form ;)

• Liker
Reactions: H27
25 uker og har gått opp 10kg. Skal sies at jeg sluttet med røyken samme dag jeg fikk vite at jeg var gravid, så skylder litt på at jeg spiste ekstra mye mat i den tiden :p hihihi.

Lillegutt <3

Var opp 4 kg ved 20 uker. Har ikke vekt hjemme, og stresser ikke akkurat med å skaffe ei heller... så får følge med hos jordmor :-)

25+4 uker å gått opp 9 å fått en masse strekkmerker :( ... Får trøste meg med at når den lille er ute da SKAL!! Alle kg bli borte :))

Back
Topp