Hvor mye har du lagt på deg hittil?

Jeg har levd i en lykkelig liten boble og ikke gått opp i vekt. Trenger virkelig ikke noe ekstra vekt. Men idag sprakk bobla! Har lagt på meg 2kg sånn helt ut av det blå (føler jeg)! Men skal innrømme at matlysta har vært enorm i det siste! Har ikke spist flere måltder, men større. Uff... Kjenner jeg får litt panikk!
Er 22+1 idag.
 
Til no så har eg gått opp 5 kg er 18+4, så får eg no sjå kor det stopper henne :p
 
Har lagt på meg 2,5 kilo og er 20+5 i dag. Forrige gang gikk jeg opp 16 kilo til sammen, og 12 av dem kom i første trimester... Så veldig ulikt...
 
Jeg har levd i en lykkelig liten boble og ikke gått opp i vekt. Trenger virkelig ikke noe ekstra vekt. Men idag sprakk bobla! Har lagt på meg 2kg sånn helt ut av det blå (føler jeg)! Men skal innrømme at matlysta har vært enorm i det siste! Har ikke spist flere måltder, men større. Uff... Kjenner jeg får litt panikk!
Er 22+1 idag.
Ikke få panikk av 2 kg vær så snill! ;) det er jo helt naturlig å legge på seg i et svangerkskap!
 
Jeg er 23+4 og har lagt på meg ca. 5,5 kg. :)
 
Enn så lenge 2 kg og er i dag 20 uker.
Begge de forrige gangene kom kiloene "mange" renende på etter 4 måned så går liksom bare og venter på de.
Håper selvfølgelig på at det blir mindre denne gang da den var mellom 20-30 kilo på 5 måneder siste gangene heldigvis har nesten alle forsvunnet innen et år etterpå .
 
Tror jeg begynner å komme opp på den vekta jeg var før jeg ble gravid nå. Har fått kommentarer på at jeg har gått ned i vekt da, så det er vel ganske tydelig at formen ikke har vært helt på topp :-/ Godt å ha litt matlyst igjen, så her er alle kiloene velkomne :)
 
Gått opp ca 1,5 kg men er fremdeles 3,2 kg under startvekt når jeg veide meg 22+0
 
19+3 og fortsatt -3,5kg fra stsrtvekt
 
Hos legen i går, var det + 5kg. Tror jeg må tenke meg litt om nå, har altfor mye snop i skapet som jeg forsyner meg av.
Er i uke 22 nå.
 
Skal på vekten i morgen sist var det 1,3 flere kilo under startvekt tipper på at jeg kanskje er 1,6 i morgen sist var en uke siden :p 22+ 6
 
Back
Topp