Hvor mye har du av hvert, til ditt barn?

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Sikkert flere tråder om det, men det er noe jeg tenkte på da jeg rydda. Har solgt unna, og putta noe i "gi bort haugen", og sitter igjen med et lite utvalg av tøy. ØNSKER å heller kjøpe fint tøy som jeg virkelig vil ha og bruke, enn å ha masse forskjellige jeg plukket opp her og der "fordi det var billig".

Så satser på å kjøpe sett fremover. Alt tøyet er satt sammen til antrekk i skuffene, så trenger bare å ta frem et antrekk om morran - veldig praktisk og lett :) Liker det sånn.

Men hva er vanlig? Hvor mye har du? Hvor mange antrekk/bodyer/strømpebukser/bukser osv?
Har kanskje 15 antrekk i skuffen pr nå.
Og sender med litt i skiftetøy i barnehagen (det tøyet som ikke ser så bra ut :p :p )

Men er spent på hvordan dere andre mammaene gjør det :)

Har ikke kontroll :O

Har en god blanding av arvet, fått og kjøpt. Alt blandes, selv om noe av det er sett ;)

Har vel fler strømper enn vi rekker å bruke,/vaske, ca 10 bodyer og null kontroll på resten :)

Ikke kontroll på det, pleier å starte med et lite utvalg også supplerer jeg etter hvert som det slites i stykker, får flekker som ikke går av i vask eller lignende. Har til nå hatt 1-2 plagg som jeg "holder unna" til de anledningene hvor vi skal pynte oss litt. Tidligere har jo størrelsene bare holdt et par måneder så jeg har heller vasket litt oftere framfor å handle masse klær.

Den størrelsen hun har nå er vel første størrelsen som strekker seg over 6 mnd og da blir det fort veldig mye mer klær. Det skal jo holde til både vinter og vår/sommer. Fordelen er at vi rekker å bruke favorittklærne mye lengre :D

Back
Topp