Hvor mye har deres baby vokst

3690 g ved fødsel og 5010 g på 6 ukerskontrollen:)
Hodeomkretsen var gått fra 34 cm til 38 cm :)
Lengde målte de ikke.

Kurven hennes på vekt øker og øker :p Helsesøster var veldig fornøyd:)

Ved fødsel 3220, hodeomkrets 34, ved 6 ukers 4690 oghodeomkrets 37,2. Vokser fort i fht førstefødte

Ja rett å slett perfekt,sunne å gode babyer:)
Morro att du nevner akkorat det:) møtte en bekjent her om dagen som "nylig" hadde fått baby. Det viste seg at hennes baby var 5 mnd å akkorat like lang å tung som min baby:) hun holdt på å få tunga i halsen når jeg sa han bare var snart 6 uker da:)

Hahaha- den reaksjonen har vi også fått [emoji28]
Var på barseltreff i dag, der var d babyer som var små ass, han har ikke engang vært så lett som enkelte av de på utsiden av magen! [emoji23]
Jeg lurer på hvor stor han blir før d stagnerer jeg! Gla jeg har både bæresjal og bæresele [emoji28]

Hahaha- den reaksjonen har vi også fått [emoji28]
Var på barseltreff i dag, der var d babyer som var små ass, han har ikke engang vært så lett som enkelte av de på utsiden av magen! [emoji23]
Jeg lurer på hvor stor han blir før d stagnerer jeg! Gla jeg har både bæresjal og bæresele [emoji28]

Helt merkelig :joyful: jeg er så "vant" med små barn siden de andre 3 jeg har bestandig var av de korteste på gruppene så dette er rimelig uvant:) bare det å ha han med seg i bilstoln , jeg makter ikke å drasse på stol å baby lenger:D er blitt pappan sin jobb siden armene ikke henger med :p bare 5 kg til man må kjøpe ny bilstol åsså:woot:

Back
Topp