Lykkelykkeligst
Andre møte med forumet
175 cm. Veide omtrent 64kg før svangerskapet som er det tyngste jeg noensinne har vært. Etter 11+5 veier jeg 69 kg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Til min store skrekk viste vekta +5 kg i går 13+3... føler jeg ikke klarer å begrense det over hode. Føler at jeg spiser mindre (ikke med vilje) nå enn før graviditeten.
Tok opp bekymringa for legen da jeg var der i uke 12 og fikk bare beskjed om å ikke bekymre meg fordi jeg ikke kunne gjøre noe med det. De måtte bare passe på så jeg ikke gikk opp mer enn 20 kg. Gleder meg til å snakke med jordmor om det, forhåpentligvis få litt mer retningslinjer for hvordan jeg passer på å ikke gå opp for mye
Tror det har mye med at jeg ikke orker å bevege meg noe særlig, ja. Alt er så tungt, spesielt med kvalmen i tillegg [emoji46]Ikke stress! [emoji28] Jeg stresset voldsomt [emoji85] Var oppe i + 7 kg rundt uke 13.. Nå er jeg 16+6 og +5 kg [emoji4]
Har ikke slanket meg eller spist noe mindre. Tror det har med at jeg i starten spiste det jeg ville ha som dårlig og kvalm, mens jeg nå tenker over å spire relativt sunt i hverdagen [emoji4] Tror kroppen har stabilisert seg etter kvalme-sommeren [emoji23][emoji1303]