Hvor mye har dere gått opp?

Er 26 + 6 dager og har lagt på meg 10kilo. Veide 53 kilo før jeg ble gravid.

Er 25+5 og har gått opp frå 62 til 68. Gjekk ned ein del dei fyrste vekene, men byrja på 62 - så reknar derifrå.

Det tok så lang tid før eg byrja å legga på meg at eg nesten var redd for å legga på meg for lite, men babyen får nok den næringa ho treng  Morosamt å lesa at det er så stor spredning!

Fortsatt - 3 kg her, men jeg hadde en del å gå på før jeg ble gravid :) 

Høyde: 154 cm
Startvekt: 52,5 kg
Uke 28: 63,2 - 64,5

Lagt på meg 11-12 kg :) Har bekkenløsning så det hyler etter så får ta de kg som kommer :) Regner med jeg ender på rundt 17 kg.

MammaMia85* skrev:
Var hos legen og veide meg forrige uke og fikk ett riktig stort sjokk. Har jo lagt på meg så mye allerede! Så lurer på hvor mye dere andre har gått opp? Vet jo at det er veldig individuelt, men uansett... :)

Høyde: 170 cm.
Vekt før svangerskap: 65 kg.
Vekt 22 uker: 75 kg.

Jeg har gått opp 4,7 kilo sist jeg var på kontroll!! Da var jeg 22 uker

Høyde: 165
Før: ca 57 kg
Nå: 61 kg
Trodde jeg hadde gått opp mye mer, for jeg spist bra nå i høst. Spier mye snavel også.. så ble nesten litt rett for å ha lagt på meg for lite. Sist svangerskap la jeg på meg 17 kg totalt og raste ned i vekt etter fødselen/barseltiden. Men så er jeg mye mindre nå enn sist, har stangnert egentlig. (mener da på magen)

Litt usikker på det siden jeg ikke har noen startvekt å gå utifra og vekta hos legen og jordmor ikke akkurat stemmer overens.

Men max en tre-fire kilo :)

Høyde : 172! Vekt før: 59 kg Vekt i dag var 71 kg! Satser på å gå det ned igjen også!-p

Høyde: 160
Før: ca 57 kg
Nå: 65 kg

Er 27 uker på vei.

Er 165 høy og veide 65,5 før jeg ble gravid. Nå veier jeg 66,5...

Gikk ikke noe ned i starten, har bare ikke gått noe særlig opp. Regner med at det kommer etterhvert :) Er 24.4 på vei idag.

Er på - 2 kg, men vet at de kommer fort fremover, så nesten glad jeg ikke har gått opp noe til nå ;p

Høyde 170, startvekt 65 kg, og nå 72 kg. 

nå er ikke jeg gravid da men har 2 svangerskap bak meg og med begge to gikk jeg opp ca 15 kg fra 55 - 70 synes det var nok ja for er bare 153 

Back
Topp