Hvor mye har dere gått opp?

MammaMia85*

Forelsket i forumet
Var hos legen og veide meg forrige uke og fikk ett riktig stort sjokk. Har jo lagt på meg så mye allerede! Så lurer på hvor mye dere andre har gått opp? Vet jo at det er veldig individuelt, men uansett... :)

Høyde: 170 cm.
Vekt før svangerskap: 65 kg.
Vekt 22 uker: 75 kg.

var 62 kg, meeeen la på meg 3 kg når eg slutta å røyka...
va og hos legen idag of fekk samme sjokk som deg!
 23 uker. 

høyde: 168
vekt: 62 el 65 liker eg å rekne hehehe
vekt nå: 75!!!

Uff nei det er ikke noe moro. Selv om man vet man kommer til å gå opp!
Godt å vite vi er fler

Sist jeg var hos jordmor hadde jeg gått opp 9 kg totalt (for et par uker siden). Har ikke turt å veie meg siden det emoticon

Er tung fra før av så det har blitt 1,5 kg til nå og er 23 uker og 5 dager i dag. Det kan jeg leve med...

Høyde: 1.59
Vekt før: 49
Nå: 59,5

Heldigivs vises det kun på magen Og ingen strekkmerker så langt! kryss i taket!

Æsj samme som dere øverst der,

Før ca 67
Nå ca 74 :( :( 

Men de skal sies at jeg spiser mye nåå, gnafser på alt jeg kommer over, må slutte med det. Tenk hvor mye vi veier med denne oppgangen når vi er ferdige da?? Hjeelpe meg! 

Høyde: 170 cm.
Vekt før svangerskap: 68 kg.
Vekt 26 uker: 74 kg.

Gikk opp 12 kg sist......så nå har jeg 6 kg å gå på de siste tre mnd. Spørs om det holder ;)
Syns jeg legger fortere på meg nå enn sist. Men så er jeg jo myyyye mer trøtt og sløver mer nå en sist. Regner med det blir en kamp mot kiloene frem mot sommeren:))

I uke 24 hadde jeg lagt på meg 5 kilo. Synes det er nok ettersom jeg er ganske stor fra før. Men tipper det kommer mange mer kilo dem siste ukene...

Er 27 uker og har lagt på meg 6,5 kg. Var mye dårlig første fire månedene, så kg har kommet fort når de først kom. I forrige svangerskap la jeg bare på meg 6 kg i hele svangerskapet, så det blir vel mer denne gangen dessverre..Første gang la jeg på meg 16 kg, håper jeg slipper det denne gangen..

Ingenting. Fortsatt -1 kg. Målet er å holde det der også, siden jeg i utgangspunktet er kraftig overvektig, og bør i alle fall ikke gå opp mer enn 5 kg i siste trimester. Mye mindre bevegelig nå enn tidligere, så det spørs om det holder. Sist gikk jeg opp 8 kg fra vekta før graviditeten. Skulle gjerne veid bare 75 kg...

jeg gått opp bare 5 kilo er det normalt eg er 27 uke på veimen sonnen min er ett år og 3 månder og jeg er sliten med ham,han fikk ikke barnehage til nå. 

Helt normalt å legge på seg bare noen kg, svigerinna mi er tynn og la bare på seg 6 kg med sistemann fordi hun var kvalm så lenge. Er nok ikke bare med en liten i huset....

Høyde: 166
Før svangerskapet: 50 kg
Uke 14: 47 kg
Uke 26:54 kg

Jeg hadde først gått opp 3 kg, så gikk jeg ned 2 kg og opp igjen. Så på den vekta jeg er på i dag så har jeg gått opp 2 kg :)

Takk for svar :)
Ser det er mye forskjellig her. Og alt er vel "normalt".
Vi som går opp mye får kjempe tappert sammen for å gå de ned igjen og støtte hverandre
Men jeg skal skjærpe meg nå og begynne å gå masse turer.Orker ikke trene så da får jeg gjøre det hvertfall :)

Høyde : 160 cm

Start vekt: 55 kg

uke 25: 51, 5 kg

gikk ned ca 8 kg i begynnelsen så er fremdeles på - i forhold til starten... 

Back
Topp