Hvor mye har dere gått opp til nå?

Ingenting :) Men er jo bare 5 uker i dag, hihi. Er sulten som en ulv, så kan tenke meg jeg legger på meg snart.

Har muligens gått opp litt. Vet ikke hva jeg veide rett før jeg ble gravid, men jeg var ekstremt sulten en stund, så det hadde ikke overrasket meg.

Altfor mye. Har ikke veid meg før jul, men har gått opp 6 kilo siden desember-ish, så litt er kanskje babyflesk, mens mye er marsipan fra jula tror jeg. Kommer til å få en liten marsipanbaby. :p

Vekten min går og opp og ned med en kilo pluss minus, men veier litt vel mye fra før og trenger ik å legge på meg mer enn 6-8 kiloi følge babyverden, barnet har jo masse reserve fra meg uansett, ik det at j skal slanke meg men begrense inntaket av usunne ting i forhold til de forrige gangene j var gravid, ;)

Gått ned tilsammen 6 kilo...men trooor jeg kanskje har gått opp 1-2 igjen nå, så rundt minus 4 kilo til nå...men regner med kiloene kommer snikende etterhvert :)

Rundt 2 kilo ca :) Har for lite fra før så er fornøyd med at det går oppover :P

4kg opp:(

ned 700 gram.. :-)

vet ikke enda, har ikke vekt her i hus.. skal til mamma til helga, så blir spennende å se.. har nok gått opp 2-3kg.. kan se jeg har fått mer fett og noe er nok luft.. :) veide meg hos henne rett før jeg fant ut at jeg hva gravid også :)

Ned 4 kilo... kvalm.no!

Var 2 kg oppe... men er nå 3 kg ned..

Back
Topp