Hvor mye har dere gått opp til nå?

¤Mamma06og08¤

September 2013 <3
Overskriften sier sitt ;)

Opp ca 300 går her, helt greitt :)

5kg trur jeg :'(

-1 kg. Er kvalm, men kaster ikke opp. Håper å maks gå opp 17 kg denne gangen...

gått ned ca 1,5 kg pga småkvalme og dårlig matlyst.. sist gikk jeg ned 6 kg istarten pga oppkast og endte på samme sum på start og slutt av sv.skapet. tok keisersnitt uke 28 da

opp 2 kg :)

Aner ikke, men tror jeg ligger på samme tall enda :)

ned 6kg pga hyperemesis

gått ned litt pga kvalme.. kaster ikke opp da, men matlysten er ikke eksisterende..
håper ikke gå opp mer enn max 10 kg, 5 hadde vært perfekt..!:-)

Jeg har nok gått opp, ellers kunne jeg ikke forklare den lille magen (er 8+2 ca.), men har vært veldig kvalm de siste 2 dagene og kastet opp mange ganger. I dag er det greit, litt småkvalm, men ikke noe mer. :-)

Jeg har gått ned 3kg fordi jeg er fryktelig kvalm og ikke får i meg så mye mat som vanlig..håper det snart snur :)

Ikke enda, gramma teller jeg ikke for går opp å ned en kilo i forhold til om jeg har vært på Do, hvor mye jeg har drikki:) men trur jeg er på nippet til å begynne å legge på meg:p

Jeg vipper på pluss 1 og minus 1. kommer an på hvor lenge siden jeg har vært på do, sliter med hard mage nå :/

I desember gikk jeg ned 4,5.... Gikk på vekta i uke 6 og da hadde jeg gått opp 4 av de..... Og gikk på vekta til morran og har gått ned 2.... snakk om jojjo!!!

Back
Topp