Hvor mye har dere gått opp i vekt??

Har gått opp rundt 2 kg. Sulten hele tiden, og blir uvel og kvalm hvis jeg ikke spiser. I dag har sulten vært så gale at til nå har jeg spist frokost (2 skiver), lunsj (2 skiver), "mellommåltid" (1,5 skive) og "mellommåltid 2" (2 polarbrød og en yoghurt), og dette er FØR middag! Og jeg sitter egentlig å tenker at jeg begynner å bli litt sulten igjen (!). Heldigvis er ikke alle dager slik, men begynner nesten å bli litt bekymret for hvordan dette skal gå! Det er liksom ikke et alternativ å ikke spise/drøye det litt heller, for blir jeg sulten, så MÅ jeg ha mat for å ikke bli uvel.. Krysser fingrene for at det gir seg snart (det må jo det!) ;)
 
Det er ganske vanlig å gå ned en del 1.trimester. "Graviditeten" veier i seg selv forsvinnende lite foreløpig, rundt 500g i uke 12, og mange har litt nedsatt matlyst og/eller kaster opp. Forbrenningen øker bittelitt når du er gravid, og om du da kutter ned på inntaket, sier det seg selv at du tar av. Jeg har tatt av 1.trimester alle 3 svangerskap - og dette er det første som jeg har vært kvalm. Det kommer nok kg etter hvert, skal du se:)
 
Her har eg gått opp 7,5 kg!!!!!!! ..:( Er kun 10 uker imorgen og ser at eg går opp ca 1 kg i uka. Trener fortsatt, og spiser ikke mer enn før, kanskje litt mindre faktisk pga litt uggenheter. Så dette ser ikke bra ut for min del, som eg tidligere nevnte så gikk eg opp 44 kg sist. Heldigvis skal eg til legen imorgen og må høre hva vi skal gjøre angående vektøkningen. Det vises godt desverre og, så her har folk begynt å spørre hvorfor eg har lagt på meg, ingen som vet at eg er gravid ennå ;)
 
Etter omgangsjuka, influensa og kvalmen har jeg gått ned 5kg. Har ikke vekt hjemme så vet ikke hvor mye jeg har gått opp igjen, men jeg vet at det vertfall er på tur oppover, det vises i ansiktet mitt, og jeg pakker i meg mat som bare det :)
Er normalt å gå ned og opp i første del av svangerskapet som de skriver over ;)
 
aner ikke om jeg har gått opp noe... men fra august fram til julaften hadde jeg gått ned 15 kg...
jeg eier ikke noen badevekt så veier meg bare hvis jeg er inærheten av en... ^^*
 
Er ikke sikker på om vekta ha økt eller om jeg bare er oppblåst! Livvidda er iallefall mye større enn normalt, men er bare 10+3 så er nok ikke bbymage enda... Spiser utrolig mye, men prøver å trene noen dager!
 
Ingenting :) Jobber 100 % på kiwi og løper mye rundt og styrer, så det er mye aktivitet. Og LITE usunt , som godis og potetgull og stæsj :) Annerledes enn forrige gang!
 
Nå er jeg stor fra før av og er bortreist på ferie, så jeg vet at jeg har gått ned en del. Samtidig har jeg slitet med litt kvalme. Pleier å holde vekta stabil de første 15 ukene ca og så øke i vekt. Endte på 22 + med nr 1 og 15 + med nr 2. Målet er å ikke gå opp noe denne gangen. Skal følges opp denne gangen.
 
Tror kanskje jeg har gått opp en halvkilo, men det er vel mest pga inaktivitet og ikke så veldig pga babyen... :p
 
Jeg har lagt på meg 4 kg og for meg er det altfor mye for jeg er overvektig i utgangspunktet, men prøver og leve sunnest mulig noe som er vanskelig for kroppen hyler etter sjokolade :(
Men ikke fått noe pes av legen enda og urinprøven var helt fin for to uker siden så må bare jobbe hardt med å ikke legge på meg så veldig mye mer.
Har økt 10 cm rundt mage og 8 cm rundt puppene så tør ikke tenke på hvordan jeg skal bli seende ut til slutt hehe
Er 11+6 i dag.
 
Har ikke turt å gå på vekta. Må spise lite og ofte for å holde kvalmen borte og kjenner magen har kommet altfor fort. Er kanskje pga det er nummer tre. I tillegg til at jeg noe så sinnsykt oppblåst.. Og magen fungerer ikke i det hele tatt. Alt har lagt seg på mage, rumpe og lår. Blæh
 
Jeg har gått ned 5 kilo, kaster opp en til flere ganger i løpet av dagen, men håper det går litt oppover snart :)
 
Jeg er tynn fra før og har gått opp ca 4kg nå. Selv om jeg bare har godt av litt mer kilo på kroppen, så synes jeg det er dødssskummelt å gå opp i vekt og håper at vekten ikke går så mye mer opp!
 
Jeg har gått ned fem kilo, kaster ikke opp like mye lenger men har rett og slett ikke lyst på mat. Må minne meg selv på å spise. Nå som det er lørdagskveld har jeg sååå lyst på å ha lyst på noe, så har bestilt en pizza med hjemkjøring bare på trass, haha. Tviler på at jeg får noe i meg men har så lyst til å føle at det er helg!! :)
 
Ned 3 kg på grunn av kvalme og oppkast. Ikke morro når man allerede er undervektig :(
 
Back
Topp