Hvor mye har dere gått opp i vekt??

Om Othman

Betatt av forumet
Jeg la merke til at jeg går ikke opp i vekt med ned. Jeg kastet ikke så mye opp men er veldig kvalm. Klarte og spise riktig og rikelig. Men jeg gått ikke opp i vekt til nå. Normalt skulle jeg har gått opp 1-5 kilo.

Noen av dere som opplever det samme??
Begynner å bli litt bekymret.

Her har nok vekta gått litt opp... Er usikker på hvor mye av æren julen skal ta, og hvor mye graviditeten skal ta, men har gått opp litt over 2 kg siden jeg ble gravid... Har du gått ned mye?

Jeg har gått ned 2 kg siden jeg ble gravid. Men tror det har mye med at jeg først hadde omgangssjuke så influensa. Og nå kaster jeg opp flere ganger om dagen. Men bekymrer meg ikke enda.

Jeg var 65 før graviditeten og idag er jeg 63. Tankene mine sier om jeg kastet opp mye så skulle det vare normalt men jeg gjør ikke det !!!!

Jeg vet at gravide damer forbrenner 25% mer en andre, og det kan vare grunnen også for at jeg er veldig fysisk aktiv. Trener ikke noe særlig men på jobb som IKT- brukerstøtte så går jeg i alle etg helle dagen nesten og itillegg så er jeg to barns-mor. Men bekymring er fortsatt der :oops:

Sist gang gikk jeg å ned de 4 første månedene før jeg begynte å legge på meg gikk vel ned da ca 5 kg tror det er ganske normalt når man kaster opp . ;)

1-2 kg kanskje.. har ikke vært kvalm..

Jeg la merke til at jeg går ikke opp i vekt med ned. Jeg kastet ikke så mye opp men er veldig kvalm. Klarte og spise riktig og rikelig. Men jeg gått ikke opp i vekt til nå. Normalt skulle jeg har gått opp 1-5 kilo.

Noen av dere som opplever det samme??
Begynner å bli litt bekymret.
sniker jeg bare for å si at du ikker må bekymre deg i det heletatt!! er like normalt å gå ned helt i starten som å gå opp og du er jo bare 12 uker. La ikke på meg mer enn 1 kg frem til uke 20;)

Jeg har gått ned 8 kilo. Er på sykehuset 3 x pr uke for å få væske. Kaster opp daglig og får i meg lite. Gleder meg til formen er bedre.

Det er som de skriver over her. Like normalt å gå ned som opp i vekt. Jeg har gått ned tre kg. Med første gikk jeg bare ned og lå på meg 2 kg siste mnd i svangerskapet

Sent from my GT-S5690 using BV Forum

Jeg har gått ned 3 kg og er 9+5 i dag. Bekymrer meg ikke noe særlig for det gjorde jeg også med begge de to første. Men problemet er at jeg ikke har spesielt mye å gå på, heller for lite. Forrige gang måtte jeg til vekstestimering på sykehuset for å være sikker på at babyen fikk nok næring. Han tok imidlertid til seg det han trengte og var en sunn og god baby, mens mor var totalt skrapa. Og så kom ammingen.. Jeg ble veldig tynn. Satser på at vekten øker om litt :)

har gått opp 2,5 kg.... ikke vært kvalm, men har hatt svært lite energi og svært god matlyst.... dårlig komb...

Jeg har gått ned ca 4 kg, er kvalm og kaster opp så har jo sin naturlige forklaring, jeg har mye å gå på så ikke noe problem, veier det samme nå som da jeg ble gravid med førstemann. Med han gikk jeg ned 3,5 kg, da kastet jeg ikke opp, men var veldig kvalm så spiste nok mindre. var tilbake til utgangspunktet i uke 24, etter det la jeg på meg 1 kg i uka til og med en uke på overtid, så endte med 17 kg pluss. Så man kan legg på seg mer enn nok selv om man går ned litt i starten :P og som de sier over her er det like normalt å gå ned som å legge på seg i starten :)

Jeg har vel gått ned rundt 1 kg. I forrige svangerskap gikk jeg opp og ned om hverandre frem til uke 14 ca, da begynte jeg å legge på meg. Jeg bekymrer meg ikke, ungen tar det den trenger, det er meg det går utover :)

Back
Topp